  • Data: 2023-04-26 00:40:34
    Temat: Re: Adres do korespondencji w sprawie podatku od nieruchomości
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2023 o 21:01, cef pisze:

    > W moim przypadku wyjaśniło się, że jednak opodatkowana jest
    > nieruchomość i po zwykłym telefonicznym oprotestowaniu przyznali, że
    > na nieruchomości jest nadpłata ( i nawet nie interesowali się jak ją
    > i komu zwrócić) tylko zapowiedzieli anulowanie poprzednich decyzji i
    > wystawienie nowych z uwzględnieniem tego co już zapłacone. A zatem
    > nie potrzebują do tego żadnych akcji ze strony właścicieli byłych i
    > obecnych (wystarczają im te akty notarialne, których odpisy mają)

    Pisałem o tym w moim poście z 23.04.2023 o 09:40. Z tym, że o ile się
    orientuję, to Urząd tych danych nie bierze z aktów notarialnych, tylko z
    ksiąg wieczystych. O ile notariusz zgłasza informację, że księga nie
    zgadza się aktem, to ponieważ wpis do księgi kosztuje bodajże 150 zł, to
    sąd tego nie wpisuje z urzędu, tyko wpisuje ostrzeżenie, że stan
    faktyczny jest niezgodny w wpisem i tyle. Nie wiem, z czego wówczas
    bierze gmina.

    --
    Robert Tomasik