    From: Kinga <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Administracja obciążyła mnie
    Date: Thu, 25 Sep 2008 23:10:15 +0200

    W dniu 2008-09-25 22:22 Robert Tomasik napisał/a:
    > Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, PZU odmówić nie powinno, ale może zacząć zwrotnie szukać administracji
    > i zapłacą to z kosztami procesu.

    Tak mam głowę skołowaną, że nie bardzo rozumiem.
    PZU będzie się sądziło z Administracją? Nie sądzę. Obydwie "instytucje"
    są w dobrych komitywach, zresztą "urzędują" niedaleko siebie.

    > Po to masz ubezpieczenie, by się tym nie przejmować.

    Tak wiem, ale parę lat temu miałam podobną sytuację. Inspektorka z PZU
    powiedziała, że ten sąsiad będzie musiał zwrócić co do grosza. Z tego co
    się domyślam to nie zwrócił, bo to cwaniak i menel, na dodatek w razie
    potrzeby lądujący z własnej woli w szpitalu dla wariatów.
    Ciekawa jestem czy w takiej sytuacji PZU obciąża Administrację
    Spółdzielni, czy spisuje te należności w straty.
    Ale tego jak to jest naprawdę to chyba nikt się nie dowie.

    Nie jestem w stanie
    > powiedzieć, kto ponosi winę, skoro pobieżnie opisałaś zdarzenie.

    Skoro napisałam, że zalono moje mieszkanie, że miał specjalnie krany
    odkręcone, zlewozmywak zapchany, a woda się lała i lała i dopiero
    policja wtargnęła do tego mieszkania i w jego obecności policjanci krany
    zakręcili...a on im powiedział, że jest budowlańcem (tak w ogóle to
    pasożyt od jakichś 20 lat niepracujący, może ma rentę.).
    Przyszła do mnie Komisja z Administracji i spisali protokół, który dałam
    inspektorowi PZU.
    Najgorszy mam dylemat w tym, że ten typ mi codziennie nowy zaciek robi
    na suficie i mam popalone ręce od środków dezynfekujących, oczy mnie
    bolą po spryskiwaniu sufitu środkiem przeciwgrzybiczym (na wszelki
    wypadek). Nie wiem kiedy się to zalewanie skończy, nie wiem kiedy będzie
    można odnowić mieszkanie i mieć naprawdę już pewność, że moje meiszkanie
    nie będzie zalane.

    Kinga