  • Data: 2021-05-30 09:11:12
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.05.28 o 20:07, _Master_ pisze:

    > 5 tysi to zarabiam ja z żoną i wychowuję jeszcze dziecko
    >
    > Nie uważam się za biedaka.
    >
    > Dlatego ten rozdźwięk jest tak bulwersujący.

    950 zł w sumie: Czynsz za mieszkanie (95m) + prąd + woda + gaz

    100 zł TVkablowa z internetem

    28 zł - 3 numery oferta trio nju nolimit w nju

    600 zł żarcie kupowane w Lidlu, Auchan, Biedronka, Putka
    (tzn raz w tygodniu większe zakupy ponad 100zł, w trakcie tygodnia
    drobne zakupy 10-30zł)

    to daje około 1700 zł

    przy zarobkach w sumie 5000 zł zostaje 3200 zł na:
    samochód, jesli ktoś ma
    ubranie się którego nie kupuje się przecież w każdym miesiącu
    dziecko , składki szkolne, art. szkolne ubrania
    rozrywki, jedzenie poza domem
    nagłe leczenie poza NFZ

    ale w Polsce, jest dużo osób, co spłaca raty kredytu 1000-1500 zł/mies
    to duże uszczuplenie budżetu