  • Data: 2006-09-04 16:41:49
    Temat: Re: 202 par 3 kk - czy wystepuje pokrzywdzony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Troll Przemek R. wrote:

    > pisalem juz ze moim zdaniem nie nalezy tego doslownie odczytywac, bo tak

    Twoje zdanie się - na szczęście - nie liczy.

    > jest zreszta z niektorymi przestepstwami, dlatego twoje wypociny sobie

    Paragrafy-metafory? Fascynujące... Opowiedz coś jeszcze.

    > daruj. Przekonac mnie moze zdanie np Johsona. Twoje znam.

    OK, to masz takie coś:

    .

    Ta kropeczka to widziana z daleka scena przedstawiająca ostry seks 10
    facetów z 12-latką.

    Teraz zrób na mnie donos. Niech się chłopaki (i dziewczyny) w
    prokuratorze trochę pośmieją.