eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie za porozumieniem stron - zasilek dla bezrobotnych › Re[2]: zwolnienie za porozumieniem stron - zasilek dla bezrobotnych
  • Data: 2003-05-28 23:56:00
    Temat: Re[2]: zwolnienie za porozumieniem stron - zasilek dla bezrobotnych
    Od: k...@r...pl (KAZ) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Moze ja jestem zbyt wymagajacy, a moze sie czepiam, ale to zestawienie
    wypowiedzi spac mi nie daje:

    N> Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!

    Co wlasciwie robi sie przez 1 rok w tym Urzedzie Pracy, skoro nie zna sie
    tresci ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu,
    podstawowej w tej branzy? :o

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    KAZ mailto:k...@r...pl