  • Data: 2022-06-20 19:34:53
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2022 o 11:26, J.F pisze:

    > No ale akurat mi wyskoczyl taki 15-latek ... i co z nim ?

    Ta 13 latka była operatorem drona czy nie? Co z tego, że tobie
    wyskoczył? Mi wyskoczyło jak murzyn w hameryce kogoś zabił. Mogę sobie
    na tej podstawie urzadzać polowania na murzynów?

    > Zbrodnią była, ale nie wiem czy skazali kogos za tą.
    > W późniejszym czasie zaczeli sprawiac pozory praworządnosci ...
    > i co - juz nie była?

    Dalej była.

    > No ale widzisz - zamordowali troche ludzi i mieli spokoj na kolejne
    > dwa lata. Z tymi Polakami to nie mozna inaczej jak tylko batem? :-)

    Średni argument. Murzyni kradną, to jakby ich pozabijać...

    > A dzialania naszej partyzantki to legalne byly?
    > Szczegolnie tej miejskiej - stoi czlowiek na ulicy i stara sie nie
    > wyrózniać, bo ma zadanie Niemcow ostrzelac lub obrzucic granatami ...

    Trzeba by zapytać. Wedle jakiego prawa i czy wyższa konieczność?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!