    From: "Marcin G" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 0,51 alko i jazda na rowerze
    Date: Tue, 17 Sep 2002 20:22:14 +0200

    przez samoukaranie język polski rozumie wymierzenie kary osobie x przez
    osobę x, a tobie nie o to chodzi. najprawdopodobnie zostałeś zatrzymany
    przez patrol i masz mieć sprawę z 178a kk, a to już nie są żarty. Na
    początku sprawdz czy aparat do badania miał homologację bo jak nie to
    badanie jest nieważne. Jeśli badanie było ok to grozi ci kara, ale obok niej
    także środek karny w postaci zakazu prowadzenia pojazdów określonego rodzaju
    i to jest właściwy problem. Sąd może ci zabrać nie tylko Karte rowerową
    której pewnie nie masz, ale także prawo jazdy na czas od 1 roku do 10 lat a
    to nie są jaja. Masz kilka możliwości po pierwsze powalczyć o warunkowe
    umożenie postępowania karnego to taka instytucja w prawie karnym, Sad nie
    prowadzi postępowania tylko umarza postępowanie karne na okres próby, wtedy
    omineła by cie kara i ten nieszczęsny środek karny. Jak to ne wypali masz
    możiwość dobrowolnego poddania sie karze, ty mówisz jak kare chcesz,
    prokurator mówi czy się zgadza, jeśli tak sąd orzeka tak jak chcesz beż
    przeprowadzania rozprawy. Moja rada jeśli potrzebujesz prawa jazdy to bierz
    adwokata drogo ale czasem warto, tylko nie jakiegoś łosia, który cie oleje