  • 461. Data: 2020-10-12 11:36:40
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Nooo... Już lepiej. Sugeruję natomiast nie całkiem to co co sądzisz.
    > Sugeruję że kryterium na pedofilię w przypadku Tomasika jest nader
    > płynne i wysoce subiektywne. W przypadku obcych dziewcząt nie widzi
    > pedofilii gdy taka ma 15 lat, lecz w przypadku własnej córki 15-latki
    > wołałby wielkim głosem - to pedofilia.

    Przysłowie "Bliższa koszula ciału" jest ci nieznane?

    --
    A. Filip

  • 462. Data: 2020-10-12 11:42:13
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.10.2020 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > płynne i wysoce subiektywne. W przypadku obcych dziewcząt nie widzi
    > pedofilii gdy taka ma 15 lat, lecz w przypadku własnej córki 15-latki

    Jeśli tak, to bardzo źle. Sugerujesz bowiem odmienną kwalifikację
    motywu sprawcy wyłącznie poprzez wątek osobisty :-)

    I jeszcze raz: nie nazwanie czynu "pedofilią" nie sugeruje,
    że jest to czyn zgodny z prawem czy akceptowany społecznie.

    To jedynie głos wołającego na puszczy, by odpowiednie dać rzeczy
    słowo (na grupie "prawo" wypadałoby chyba?...)

    Tak, jak zacietrzewieni obrońcy "własnosci intelektualnej" pienią
    się, gdy ktoś nie chce naruszenia rzeczonej własności nazwać
    "kradzieżą". Nie, nie jest to kradzież. Tak jak nie jest to
    wymuszenie rozbójnicze czy szalbierstwo żołądkowe. Nie oznacza
    to pochwalania czynu czy w ogólności jakiejkolwiek jego oceny
    moralnej jak też negowania jego sprzeczności z prawem.

    Dlatego też nie ma co sugerować, że dyskutant ma jakieś
    podwójne standardy moralne. Może zwyczajnie po prostu
    nie myli mu się czyn z jego motywacją.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 463. Data: 2020-10-12 11:51:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 12 Oct 2020 09:42:13 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Dlatego też nie ma co sugerować, że dyskutant ma jakieś
    > podwójne standardy moralne.

    Tomasik nieraz okazał sie krętaczem. Dlatego w jego przypadku takie
    podejrzenie jest całkiem prawdopodobne. Z człowiekiem o podwójnym języku
    nie ma sensu wdawać się w polemikę bo się nie osiągnie konsensusu lecz
    należy wytknąć krętackie, jezuickie przedstawianie rzeczywistości.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 464. Data: 2020-10-12 13:01:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ten los wybiera za nich dwóch tatusiów czy podrywacz z dworca?

    -----

  • 465. Data: 2020-10-12 13:02:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I który genom za to odpowiada?

    -----

  • 466. Data: 2020-10-12 13:04:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobnie jakiś procent jest złodziejami, bankierami czy automatykami.

    -----

  • 467. Data: 2020-10-12 15:23:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    >NIE. Tyle że na grupie prawo sprowadza się to do kwestii czy należy
    >podnieść próg 15 lat z KK-200 ("Pedofilia" karalna) albo zmienić
    >konstrukcje KK-200 by było to zależne od różnicy wieku partnerów.

    A nie mamy ?
    Hm, chyba faktycznie nie mamy, ale chodzi mi po glowie, ze gdzies
    mielismy.

    https://gwarek.com.pl/pl/11_wiadomosci/25922_do-wiez
    ienia-za-seks-z-14-latka.html

    Sady rodzinne byly bardziej wyrozumiale i nieletnich nie karaly ?
    Ale skoncz tu 18 lat ... albo i 17 ...

    A jak dwoje 14-latkow ?

    J.

  • 468. Data: 2020-10-12 15:28:14
    Temat: Re: Czy pedofilia jako orientacja seksualna jest zdeterminowana genetycznie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Znajdź mi w KK karę za "pedofilię". Owszem, penalizowane jest
    >posiadanie
    >"treści pornograficznych" z udziałem nieletnich (w tym nawet rysunków
    >-co juz jest IMO bezsensowną opresyjnością), ale- póki co- karania za
    >myślozbrodnię pociągu seksualnego do nieletnich brak.

    Ale usilowanie jest karalne jak czyn dokonany.
    Co masowo wykorzystuja "łowcy pedofilow" i teraz nawet zaproszenie
    14-latki do kawiarni moze byc niebezpieczne.

    J.

  • 469. Data: 2020-10-12 15:42:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> pisze:

    >No przecież 13-latka od Polańskiego była na tyle dojrzała ze Polański
    >zeznał że był przekonany ze miała aż 16 lat. "Artyści" w to wierzą,
    >nieprawdaż?

    A czemu maja nie wierzyc ?
    Kiedys chyba nawet zdjecia znalazlem.

    Przeciez nie starala sie o role dziecięcą.

    https://vimeo.com/350142914
    Ile lat ma aktorka ?

    J.

  • 470. Data: 2020-10-12 16:04:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    ienia-za-seks-z-14-latka.html

    > Sady rodzinne byly bardziej wyrozumiale i nieletnich nie karaly ?

    Zależność od różnicy wieku ma taki sens żeby jak raz w ramach danej
    pary stanie to już nie było przeskoków legalne-nielegalne.

    Zaś w tym co zacytowałeś jest "sugestia" pod odpowiedż na pytanie ile
    zawiadomień KRK o pedofilii księży może się "rozmywać"

    --
    A. Filip