  • 441. Data: 2020-10-10 20:08:35
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 442. Data: 2020-10-10 20:16:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2020 17:57:09 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nikomu niczego za złe nie mam.
    Napisałeś "O widzisz. I tu się zgadzamy." A ja za złe mam.

    >Kościół robi to, co uważa za stosowne.
    A powinien robić to co jest zgodne z prawem.

    > Na chwilę obecną nie przekonałeś mnie ani do tego, ze w
    > Kościele Katolickim szczególnie więcej jest pedofili, niż gdzie indziej.
    I nie zamierzałem, choć to wielce prawdopodobne. KK mamy za złe ochronę
    pedofili.

    > Ani, że kościół jakoś szczególnie narusza prawo świeckie w związku z
    > uzyskiwanymi przez siebie informacjami o pedofili.
    Tego też nie miałem zamiaru robić. Uważam tą instytucję za nie rokującą
    żadnej nadziei. Słyszałeś o jakimś biskupie czy choćby szeregowym
    księdzu który doniósł o akcie pedofilii? Bo ja nie.
    Tomasik, jesteś krętacz jakich mało na newsach. Prędzej skręcisz się w
    precel niż przyznasz komuś rację.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 443. Data: 2020-10-10 20:18:36
    Od: Kviat

    > Skoro tam to legalne i wielu tak czyni?

    No skoro wielu tak czyni (i kościół...), to wszystko jest w porządku.

    > Co poradzisz?

    Jest na to rada. Ludzi wpadających na takie pomysły należy izolować od
    społeczeństwa. To u nas jest legalne, bo ludzi niebezpiecznych się izoluje.

    > Bo nie rozumiesz idei.

    I na szczęście dla tych dzieci w tych krajach, w których nie są
    chronione, nigdy nie zrozumiem takiej chorej idei.

    > No widzisz? Brytyjczycy wywalali więźniów do Australii i eksperyment się
    > powiódł.

    Ciekawa koncepcja. Zgwałcić i zostać w nagrodę wysłanym do miejsca,
    gdzie można gwałcić i nikt się nie czepia.
    Słuszną linię ma ten wasz kościół. Jak niby to ma zniechęcić pedofilów
    do gwałcenia dzieci u nas, skoro sposobem na zdobycie nagrody bezkarnego
    gwałcenia gdzieś w Afryce jest zgwałcenie kogoś na miejscu?

    Lepiej nie odpowiadaj... już dość kretynizmów wyprodukowałeś.

    > Poszukaj sobie rozwiązania problemu topologicznego dotyczącego złapania
    > lwa na pustyni :-) Rosyjski matematyk to rozpracował. Jak nie
    > znajdziesz, to Ci podpowiem, jak to łatwo zrobił.

    Poszukaj sobie lekarza. Jak nie znajdziesz, to ci podpowiem, jak łatwo
    go znaleźć.
    (Lekarze istnieją, serio. Pewnie nie znasz na to sensownych dowodów i
    uważasz, że to pomówienia aktywistów, ale jak ładnie poprosisz, to dam
    ci linka do dowodu).

    Sprowadzić problem gwałcenia dzieci i ochrony pedofilów przez kościół do
    rozwiązania problemu matematycznego... powiem ci, że mnie zaskoczyłeś.
    Od dłuższego czasu było widać, że z tobą coś nie tak, ale nie że aż tak
    bardzo nie tak.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 444. Data: 2020-10-10 20:20:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2020 17:59:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli uzasadnione, to bym był skłonny uznać, że tak.

    Mógłbym zawołać Alleluja! Zgadzam się z Tomasikiem. Ale nie zawołam, bo
    dla ciebie żadne nie będzie uzasadnione a dla mnie każde.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 447. Data: 2020-10-10 20:44:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czemu?

    Czemu co?
    Czemu ukrywali w tych sprawach o ktorych wiemy?
    Nie mam pojecia - zapewne troska o własny majatek, stołki, brak
    kregosłupa moralnego i hipokryzja wynikajaca z tego ze sami nie wierza
    w to co głosza?

    > Instytucja zresztą - jak piszecie - to w ogóle przeważnie
    > owe zarzuty ignoruje i minimalizuje.

    Probujesz zasugerowac ze jest w tym cos dziwnego ze z jednej strony
    ukrywano sprawców a z drugiej PR był taki zeby ignorowac, minimalizowac
    i zamiatac pod dywan? Widzisz tutaj jakas niekonsekwencje?

    > A czemu umorzono?

    Brak wykrycia sprawcy.
    Tylko jak mozna to stwierdzic 2 dni po jej zgłoszeniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 446. Data: 2020-10-10 20:44:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Może powinien, ale w naturze rzadko występują stany
    > zero-jedynkowe.

    Powodzenia. Ludzie to widza i coraz czesciej olewaja kosciol.
    Teraz jeszcze czas na jakiegoś polityka z jajami który w koncu zmusi
    kosciol do tego aby dał się zbadac w zakresie łamania prawa.

    > I słusznie prawisz. O ile są.

    > I z tym się zgadzam, ale nadal obawiam się, że nie"czaisz bazy",
    > iż problemem nie jest to, że relatywizują, ale to, że nie wierzą w
    > te informacje.

    Oczywiście ze nie wierze. Po pierwsze za duzo jest przypadków
    udowodnionych, po drugie za duze jest parcie na to zeby nic nie pokazać
    i bc jak najmniej przejrzystym w swoim działaniu.

    > Tu już wywracasz kota do góry ogonem. Ja tam się nigdy nie bałem.
    > Natomiast nie widze sensu indywidualnych zajęć.

    > Rodzica.

    > Sam chyba nigdy nie pomoga. Ale nie znam się.

    30 lat temu wielokrotnie było tak, ze sam pomagałem.
    Zwłaszcza w przypadku mszy wczesno rannych w od poniedziąłju do piątku.

    > A z nauczycielem?

    Chyba mnie coś omineło.
    Przez swiat przewineły sie tysiace spraw o tym jak to nauczyciel
    przyłapany na pedofilii był ukrywany przez władze szkoły a nastepnie
    przez instytucje nadzorujace szkołe?

    > Bo o całości, to Ty piszesz na zasadzie, ze wszyscy wiedza, ze tak
    > jest. Wiec pytam kto i na jakiej podstawie oarz prezede wszystkim
    > co wie, a czego się domyśla.

    Jezeli przypadki juz udowodnione nadal cie nie przekonały to pewnie
    nawet 1000 kolejnych nie zmieni tej sytuacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 445. Data: 2020-10-10 20:44:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Takie samo przestępstwo. A ani jedno, ani drugie pedofilią nie
    > jest.

    Byc moze z punktu widzenia prawa. Choc byłoby to troche dziwne ze
    16-14 byłby tak samo oceniany jak sens 40-14.
    Zwłaszcza ze przeciez nie musimy mowic o seksie. Moga to byc inne
    czynnosci seksualne.
    Ale na pewno nie sa to tozsame sytuacje z punktu widzenia moralnego ani
    nie z punktu widzenia oceny spolecznej.
    Ty te sytuacje oceniasz tak samo?

    > Od zawsze raczej kobieta takie rzeczy przyjmowała. Od wielu lat w
    > ogóle przesłuchuje sąd.

    Aha, czyli nie zgłasza sie na policje tylko od razu do sadu?
    A to ciekawe...
    Tak sobie wpisałem w google bo wiem ze krecisz i pierwsze z brzegu:
    https://cpk.org.pl/media/chcialabym-zglosic-usilowan
    ie-gwaltu-policja-
    prosze-przyjsc-jutro/

    wielokrotnie słyszałem audycje radiowe, jak to wyglada (byc moze
    wygladało w rzeczywistosci)

    > Jeśli wsparcie, to nie ma sprawy. Żeby tylko nie przerodziło się w
    > nacisk.

    Wiadomo, przeciez nie tylko dziennikarze przekrecaja, na pewno równiez
    przyjaciele. Byle tylko pograzyc kosciol...
    To nawet zaczyna być smieszne.

    > O ile to wiarygodna informacja, to oczywiście tak. Ma nawet
    > obowiązek zadenuncjować.

    Jak ja bym był przełozonym takiego ksiedza to odizolowywałbym zawsze
    jako pierwszy krok. Pierwsze sprawdzenie t przeciez nie musi być jakis
    długi i czasochłonny proces.
    Dlaczego odizolowywałbym zawsze?
    Wystarczy zadac sobie pytanie co jest gorsze: zmiana zakresu obowiazkow
    dla ksiedza (tym bardziej tymczasowa) czy kolejny gwałt jezeli
    oskarzenia sie potwierdza.

    > Zdradź tok rozumowania, w którym doszedłeś, że zadenuncjowanie
    > księdza wbrew woli poszkodowanej stanowi wsparcie dla niej. Bo
    > może tak jest, tylko tego nie dostrzegam.

    A gdzie jest mowa ze wbrew woli poszkodowanej?
    Zdaje sie ze ten warunek ty sobie w któryms momencie dodałes...

    Ach, rozumiem, ty rozumiesz wsparcie jako pomoc w oskarzeniu, tak?
    Nie takie miałem wsparcie miałem na mysli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 448. Data: 2020-10-12 09:38:10
    Temat: Re: Czy pedofilia jako orientacja seksualna jest zdeterminowana genetycznie?
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.10.2020 A. Filip <a...@p...pl> napisał/a:

    > Czyli prawo angielskie nie penalizowało homoseksualizmu
    > a "tylko" stosunki homoseksualne?

    Nie wiem, nie fascynuje mnie dawne prawo angielskie.
    Pisałem o aktualnie obowiązującym prawie polskim.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 449. Data: 2020-10-12 09:39:38
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.10.2020 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Dopóki to nie będzie twoja córka :)

    Czemu insynuujesz, że akurat córka Roberta w wieku
    14 lat miałaby być na tyle niedojrzała płciowo?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 450. Data: 2020-10-12 09:47:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> pisze:

    > Czemu insynuujesz, że akurat córka Roberta w wieku
    > 14 lat miałaby być na tyle niedojrzała płciowo?

    No przecież 13-latka od Polańskiego była na tyle dojrzała ze Polański
    zeznał że był przekonany ze miała aż 16 lat. "Artyści" w to wierzą,
    nieprawdaż?

    --
    A. Filip