    From: "melon" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o działke - po raz drugi
    Date: Tue, 14 Jul 2009 18:49:35 +0200

    Witam,
    wcześniej pisałem już w sprawie zakupu działki, ale teraz pytanie jest
    jeszcze bardziej prozaiczne, a mianowicie:

    Czy mogę kupić działkę na której stoi fragment budynku gospodarczego
    (zajmuje ok. 5m2, właścicielem budynku i działki sąsiedniej jest sprzedający
    mi działkę) - działka ma 700m2.

    Czy nie będzie problemu u notariusza czy trzeba czystych działek lub z
    zabudowami tylko na konkretnej działce?

    Jak na razie wiem tyle, że osoba sprzedająca musi się zrzec praw poruszania
    się po działce (1,5m bodajże w związku z tym budynkiem) którą chcę kupić.

    Z góry dziękuję