  • Data: 2012-01-10 20:44:28
    Temat: Przydzial w prywatnej kamienicy
    Od: Hal <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mieszkam w prywatnej kamienicy na podstawie przydziału kwaterunkowego od
    około 50 lat , ostatnio uslyszalam, ze takie przydzialy kilka lat temu
    stracily waznosc, zostaly zlikwidowane. Mam pytanie czy to prawda,
    jezeli tak to jaki jest moj status prawny do tego mieszkania? Nikt z
    wydzialu lokalowego nie poinformowal mnie o zmianach ani tez wlasciciel
    kamienicy nie podpisal ze mna umowy o wynajem. Czy jezeli moj przydzial
    jest juz nie wazny to ja teraz jestem wynajmujaca i czy wlasciel moze w
    kazdej chwili wyrzucic mnie z mieszkania bez lokalu zastepczego? czy
    powinnam miec jakis nowy dokument uprawniajacy mnie do zajmowania tego
    mieszkania?
    I jeszcze jedno - czy zarzadca (wspolwlasciciel kamienicy) wchodzac do
    mojego mieszkania ma prawo decydowac jak mam miec umeblowany pokoj (kaze
    pozbyc sie mebli, ktore mu sie nie podobaja i kupic inne), nie pozwala
    zeby na korytarzu wewnatrz mojego mieskania cokolwiek stalo np. szafka?
    Czy ma do tego prawo czy raczej przekracza swoje uprawnienia?
    Bardzo prosze o odpowiedz.