  • 11. Data: 2011-08-20 17:02:22
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-08-20 06:02, p 47 pisze:

    > Wyżej jest klasyczne "pieprzenie" będące skutkiem wdrażania mentalności
    > bolszewickiego lekceważenia prawa własności!!

    Nie chciałbym Cię mieć za sąsiada.

    Czesławek

  • 12. Data: 2011-08-20 17:47:49
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Czesławek" <c...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na drodze często się zastanawiam skąd się biorą idioci, którzy w korku
    > stają na pasach, stają na skrzyżowaniu uniemożliwiając wyjazd z drogi
    > prostopadłej lub wjazd na tą drogę, nie wpuszczają w kolejkę
    > wyjeżdzających z drogi prostopadłej oraz takich, którzy pchają się na
    > trzeciego by wyprzedzić jeden samochód a potem i tak utknąć w sznurku aut.
    > W Polsce coraz więcej znieczulicy i każdy robi tak jakby żył tylko dla
    > siebie. Społeczeństwo jest kompletne rozbite - kapitalizm przez kilka lat
    > zrobił to, czego nie udało się zrobić komunizmowi przez lat kilkadziesiąt.

    A moze teraz dopiero daja znac efekty komunizmu, bo przedtem jeszcze
    "dzialal efekt" miedzywojnia?

    Poza tym jakim prawem energetyka go nie poinformowala? Rozumiem ze jak za
    chwile wejdzie gazownia by gazociag na jego dzialce ukladac bez zadnego
    powiadomienia potem jeszcze tylko wodociagi i kanalizacje mu uloza i z
    normalnej dzialki zostanie mu tylko kawalek pola na ktorym nie moze nic
    wybudowac...a wg ciebie dalej ma siedziec cicho....

  • 13. Data: 2011-08-20 18:09:55
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-08-20 19:47, Przemek pisze:
> [...]
    > normalnej dzialki zostanie mu tylko kawalek pola na ktorym nie moze nic
    > wybudowac...a wg ciebie dalej ma siedziec cicho....

    To jest właściwie jedyna kwestia, którą można uznać za brak wyczucia po
    stronie energetyki bo nie można powiedzieć że tym wyrządzili mu krzywdę.
    Poza tym i tak dobrze, że położyli metr od granicy działki czyli
    przyszłego płotu. Jakby położyli bliżej to mógłby mieć problem z jego
    wybudowaniem.
    Jakby Ciebie energetyka poinformowała o takim zamiarze ułożenia na
    Twojej działce kabli zasilających domy przyszłych sąsiadów to byś nie
    pozwolił? Ja bym tylko spróbował ugrać to, żeby jednocześnie ustawili mi
    na działce złącze kablowe umożliwiające w przyszłości wpięcie do sieci.

    Czesławek

  • 14. Data: 2011-08-20 18:30:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Czesławek wrote:
    > To jest właściwie jedyna kwestia, którą można uznać za brak wyczucia po
    > stronie energetyki

    zlamanie prawa a nie brak wyczucia

> [...]
    > Poza tym i tak dobrze, że położyli metr od granicy działki czyli
    > przyszłego płotu. Jakby położyli bliżej to mógłby mieć problem z jego

    poprowadzenie takich kabli robi sie nieco inaczej niz 'na oko'

> [...]
    > pozwolił? Ja bym tylko spróbował ugrać to, żeby jednocześnie ustawili mi
    > na działce złącze kablowe umożliwiające w przyszłości wpięcie do sieci.

    zupelnie inne podejscie kiedy firma zalatwia odpowiednie papiery, pyta
    o zgode wlasciciela i oferuje cos w zamian

  • 15. Data: 2011-08-20 18:58:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > poprowadzenie takich kabli robi sie nieco inaczej niz 'na oko'

    Myślisz, że ktoś wzywa geodetę? Nie żartuj.

  • 16. Data: 2011-08-20 18:59:53
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > Ja bym tylko spróbował ugrać to, żeby jednocześnie ustawili mi na działce
    > złącze kablowe umożliwiające w przyszłości wpięcie do sieci.

    Widzisz normalnie to Energetyka powinna prowadzic takie kable wg jakiegos
    projektu budowlanego z pozwoleniem na budowe.
    Azeby pozwolenie dostac to energetyka powinna miec uzgodnione NA PISMIE to z
    wszystkimi wlascicielami dzialek po ktorych pojda z kablem- inaczej nie
    powinni dostac pozwolenia na budowe.
    Wiec skoro go nie poinformowali to znaczy sie ze najpewniej jada na dziko.

    Ostatnio wiem ze kolega ktory projektowal trase kabli do jakiejs stacji
    trafo najwiecej zachodu mial z uzyskaniem zgod wlascicieli- bez tego nie
    mial co marzyc o skladaniu projektu do urzedu by sie starac o pozwolenie na
    budowe.

  • 17. Data: 2011-08-20 20:07:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-20 20:09, Czesławek pisze:

> [...]
    > pozwolił? Ja bym tylko spróbował ugrać to, żeby jednocześnie ustawili mi
    > na działce złącze kablowe umożliwiające w przyszłości wpięcie do sieci.

    Czy Ty masz dom, czy mieszkasz w bloku z rodzicami nadal?
    Bo 1m od płotu to w zależności od sąsiedztwa i planu zagospodarowania,
    to wątkotwórca może chcieć sobie garaż z kanałem postawić - i wtedy taki
    kabel uniemożliwia całkiem taką budowę.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-08-20 20:20:04
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-08-20 22:07, venioo pisze:

> [...]
    > Bo 1m od płotu to w zależności od sąsiedztwa i planu zagospodarowania,
    > to wątkotwórca może chcieć sobie garaż z kanałem postawić - i wtedy taki

    Tym bardziej ze pewnie na planach bedzie w innym miejscu, coz bylem juz
    swiadkiem jak kopara przeciela kabel z wieloma wloknami swiatelka i netu
    nie mialo pol wojewodztwa przez 2 dni zanim pospawali wlokna. Oczywiscie
    jakis debil wkopal ten kabel nie tam gdzie byl na planie, tylko tam
    gdzie mu pasowalo i takie byly efekty.

  • 19. Data: 2011-08-20 22:39:22
    Od: <s...@a...pl>

    > 2. zawiadomić policje o włamaniu

    A czy ktoś gdzieś napisał, że było jakiekolwiek włamanie? Zawiadomienei o
    czymś co nie miało miejsca moze pytającemu narobić kłopotów.

  • 20. Data: 2011-08-21 08:14:02
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    > Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Myślisz, że ktoś wzywa geodetę? Nie żartuj.

    Oczywiście, że wzywa! Inaczej nie dokonasz później odbioru budybku. Każda
    nitka wodna, energetyczna czy gazowa jest zaznaczona na mapie.