  • 1. Data: 2003-05-29 15:53:59
    Temat: Przewieszka przewodu nad ulicą
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Witam

    Czy jesli uzyskam zgodę spóldzielni mieszkaniowej to mogę przewiesić
    przewód lączący w jedną sieć dwa bloki nad ulicą?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    www.mariuszr.prv.pl

  • 2. Data: 2003-05-29 20:42:12
    Temat: Re: Przewieszka przewodu nad ulicą
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy jesli uzyskam zgodę spóldzielni mieszkaniowej to mogę przewiesić
    > przewód lączący w jedną sieć dwa bloki nad ulicą?

    jest jeszcze właściciel ulicy oraz warunki techniczne jakie należy spełnić
    wieszając cos nad pasem drogowym,
    małe piwo jeżeli to droga wewnetrzna sp-ni,
    duża sprawa jeżlei to droga publiczxna bo wtedy w grę włącza się zarząd dróg
    publicznych
    czy jakas inne instytucja zarządzająca drogami na danym terenie.

    poza tym takie przewieszki to jak słyszałem, częśto działaja jak
    piorunochrony,

    pzdr,
    JarekM