  • 11. Data: 2021-02-11 14:47:41
    Temat: Re: Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-10 o 22:18, RadoslawF pisze:
    > Protest miał polegać na niezarabianiu.

    Mogli zarobić i oddać na ORKIESTRĘ. Tylko trzeba było POMYŚLEĆ ;-)

  • 12. Data: 2021-02-11 14:50:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-10 o 21:59, Budzik pisze:

    > Serio? Zauwazyłes? ;)

    Do tej pory tylko tokfm i tvn24.
    Pobieżne porównanie mówi że zamienił stryjek... ;-)

  • 13. Data: 2021-02-11 14:53:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tak samo obrzydzają niewygodną Konfederację. ;-)

  • 14. Data: 2021-02-11 15:36:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Do tej pory tylko tokfm i tvn24.
    > Pobieżne porównanie mówi że zamienił stryjek... ;-)

    Pomijajac celnosc badz nie tego porownania, to troche zabawne jak ktos
    wymaga od innych rzetelnosci a sam nie umie przyznac ze ze
    szczepionkami pierdalnał jak łysy warkoczami.

    Bo od innych to łatwo ale od siebie...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 15. Data: 2021-02-11 15:42:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O Runcie piszesz czy o sobie?

  • 16. Data: 2021-02-11 15:53:12
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-11 o 14:47, _Master_ pisze:

    > Mogli zarobić i oddać na ORKIESTRĘ. Tylko trzeba było POMYŚLEĆ ;-)

    Bardzo dokładnie pomyśleli.
    Chcą zarobić i nie dawać nikomu, nawet państwu w ramach podatku.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2021-02-11 16:12:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Feb 2021 15:53:12 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Bardzo dokładnie pomyśleli.
    > Chcą zarobić i nie dawać nikomu, nawet państwu w ramach podatku.

    Czyli tępa propaganda jednak trafia do ciemnego ludu.
    Rachoń i Holecka nie trudzą się nadaremno.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2021-02-11 16:44:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Czyli tępa propaganda jednak trafia do ciemnego ludu.
    > Rachoń i Holecka nie trudzą się nadaremno.

    No jakże tak może być nieskuteczna tania propaganda że
    "Co podlcy nie chcą dać na dzieci z rakiem"?

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2021-02-11 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > O Runcie piszesz czy o sobie?

    O twojej rewelacji ze dwie dawki musza być z tej samej serii.
    A co mi zarzucasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 20. Data: 2021-02-12 01:10:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-11 o 16:44, A. Filip pisze:

> [...]

    Twoja propaganda nie trafia. Zmień pracę.

    > No jakże tak może być nieskuteczna tania propaganda że
    > "Co podlcy nie chcą dać na dzieci z rakiem"?

    Ja tam wolę aby dały firmy niż składali się najbiedniejsi.
    Widać nie tylko ja. I to tak bardzo denerwuje waszych szefów.