  • 1. Data: 2007-12-24 08:29:09
    Temat: Przekazanie pieniędzy powyżej 20 000 zł
    Od: "Nesti" <n...@w...pl>

    Witam !!
    Mam takie pytanie.Gdzieś, kiedys słyszałam, ze przy różnych tranzakcjach
    pomiędzy dwoma prywatymi osobami kwota powyżej 20 000 zł nie może być
    przekazana gotówką, musi to byc przelew lub przekaz. Czy to prawda, jeśli
    tak, to czy mógłby ktoś podac konkretny przepis ?

    Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam :)
    N.

  • 2. Data: 2007-12-24 09:18:50
    Temat: Re: Przekazanie pieniędzy powyżej 20 000 zł
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Nesti" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekazana gotówką, musi to byc przelew lub przekaz. Czy to prawda, jeśli
    > tak, to czy mógłby ktoś podac konkretny przepis ?

    Nie pomiędzy osobami fizycznymi tylko podmiotami gospodarczymi

  • 3. Data: 2007-12-24 12:06:56
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Tekst jednolity:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20031531505&type=3&name=D20031505Lj.pdf

    --
    Lukasz