    From: "~Robis~" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedawnienie długu?
    Date: Fri, 11 Jan 2008 16:22:46 +0100

    Witam!

    Zacznę od tego, że przeniosłem się z jednej uczelni na drugą 7 lat temu.
    Dziś (po tych 7 latach) z firmy windykacyjnej przyszło mi zawiadomienie o
    nieuregulowaniu czesnego (na ponad 1000zł). Wszystko było spłacone, bo
    przecież uczelnia nie mogłaby mnie chyba przenieść gdybym czegoś nie
    uregulował...
    Nie przychodziły mi żadne zawiadomienia wcześniej.
    Przez kilka lat po przeniesieniu trzymałem jeszcze "kwity" że wpłaciłem
    pieniądze na konto, jednak przez tych siedem lat kilka razy się
    przeprowadzałem i tych papierków już nie mam..

    Co mogę teraz zrobić?
    Jaki jest termin przedawnienia długu?

    Wszystko było na 100% spłacone.

    Proszę o pomoc,