  • Data: 2008-08-28 11:00:25
    Temat: Prosze o pomoc w zakresie ubezpieczeń NW
    Od: v...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam problezm z zakładem ubezpieczeniowym HDI SAMOPOMOC

    Miałem wypadek samochodowy kilka lat temu i po tym zdarzeniu
    zakład ubezpieczeniowy domaga sie spłaty odszkodowania
    lecz poprzez swoje przepisy jakie ustatlili w swojej książecce
    ubezpieczeniowej
    w chwili wypadku okreslały one stanowczo w jakich okolicznosciach i
    kto musi płacic za szkody a kto nie

    & 4
    HDI SAMOPOMOC nie odpowiada wobec kierowcy pojazdu wymienionego w
    dokumencie ubezpieczeniowym (polisy) za nieszcześliwe wypadki
    powstałe :

    1) podczas prowadzenia pojazdu, jezeli poszkodowany kierowca nie
    posiadał ważnego w chwili wypadku prawa jazdy, upraniajacwego do
    kierowania pojazdem wymienionym w dokumencie ubezpieczenia,
    2) podczas kierowania pojazdem przez ubezpieczonego po spozyciu
    alkoholu, narkotyków czy innych środków odurzających, a także, gdy
    poszkodowany kierowca zbiegł z miejsca wypadku

    To sa dwa pkt z &4 do których sie odnosze
    przy pierwszym nie posiadałem jeszcze prawa jazdy
    do 2 pkt byłem po spozyciu alkoholu

    Prosze o jakąs informacje w jaki sposób mam działać i co czynic aby
    zakład ubezpieczeniowy
    odczepił sie ode mnie w tej sprawie

    Z Góry Dziękuje