  • 11. Data: 2005-04-21 17:48:26
    Temat: Re: Problem z odliczeniem kaucji w Plus GSM
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Ryszard Rączkowski napisał(a):
    > No właśnie to może być interesujace, jednak sprawę znam z czyjegoś postu i
    > nie wiem, tytułem czego Plus chciał pieniędzy.

    Kwoty pozostałej po rozpatrzeniu reklamacji.
    Dokładniej masz tu:
    http://republika.pl/liwiusz/polkomtel/

    Pozdrawiam
    MAc

  • 12. Data: 2005-04-23 10:29:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 18 Apr 2005 12:01:21 +0200, "Gosc" <b...@b...pl> wrote:

    >zadzwonil, ze moje zobowiazanie przekracza juz 300zl i zadaja wplaty
    >depozytu 200, bo inaczej tel zostanie wylaczony. Wplaty dokonalem nastepnego
    >dnia.
    >Faktura jaka otrzymalem nie zawierala korekty na wplacona kwote 200zl
    Faktura dokumentuje sprzedaz uslugi a nie wplacone zaliczki.
    Dlatego nie moze byc na mniejsza kwote. Ty po otrzymaniu faktury
    wplacasz tylko roznice - masz 2 dowody wplaty - suma na KP/przelewach
    itp sie zgadza z kwota na fakturze.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum