    From: "Michał" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z natretnym kolesiem - dzwoni i denerwuje.
    Date: Mon, 3 Oct 2005 16:38:44 +0200

    Witam.

    Problem dotyczy pośrednio mnie,bezpośrednio mojej dziewczyny i jej rodziców.
    Moja dziewczyna 6 lat temu była z innym,ten od tamtego czasu regularnie
    wydzwania na telefon ojca mojej dziewczyny (wcześniej ten numer miała moja
    dziewczyna).
    Jego telefony denerwują jej rodzine,gdyż koleś wydzwania po nocach
    (3-cia,4-ta) i w dzień.
    rodzice zdenerwowani wrzeszczą na dziewczyne,ta nie wie co ma robić.
    Tłumaczyła mu wielokrotnie,że to telefon ojca i że ona nie chce się z nim w
    żaden sposób kontaktować.
    Koleś nie daje za wygraną,wkurzony ojciec (po wielu telefonach tego gościa)
    wkoncu daje numer córki,aby sam miał wreszcie spokój.Gdy dziewczyna nie
    odbiera swojego telefonu lub nie odpisuje na smsy,ten koleś znowu wydzwania
    do ojca i znowu są kłótnie.
    Jak poradzić sobie z takim stręczycielem,czy policja może zrobić coś
    skutecznego w tej sprawie-jeśli nie,to kto?
    Dodam,że ów adorator to nie byle koleś z osiedla,a prezes jednej z
    warszawskich firm brokerskich.
    Obecnie sytuacja wygląda tak,że moja dziewczyna ma dodatkowy telefon z nowym
    numerem,który dała temu kolesiowi tylko po to,by ten nie wydzwaniał po
    rodzinie.Jednak sytuacja ta jest bynajmniej normalna.
    Czy można temu jakoś zaradzić?