  • 71. Data: 2019-01-23 18:58:41
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 18:21, z pisze:

    > Dlatego tłumaczę że "posiadówki" 6 ludzi w lesie nie da się ścigać za
    > samą posiadówkę. Można gdyby zrobili marsz i rozdawali ulotki.

    Przepis zabrania propagowania. Siedzenie w lesie, to nie propagowanie.
    TVN po prostu nie skonsultował tego, co robi z jakimś prawnikiem.

    > Może to ułomność prawa a może właśnie NORMALNE zachowanie rozsądku
    > miedzy zakazem rozpowszechniania faszyzmu a wolnością przekonań.
    > W każdym razie za same urodziny Hitlera w gronie 6 ludzi (w tym dwóch
    > podżegaczy) w leśnej dziczy nikt do ciupy nie pójdzie.

    Ale ludzie tego nie rozumieją. Wydaje im się, że TVN wykrył straszną
    zbrodnię. Nie dostrzegają, że całym złem było rozpowszechnienie tej
    informacji, a nie zabawa tych kilku. Oczywiście trudna do zrozumienia,
    ale z drugiej strony ludzie robią tak wiele dziwnych i nie zrozumiałych
    rzeczy,że obchodzenie urodzin Hitlera przy tym jakoś szczególnie się nie
    wybija.

  • 72. Data: 2019-01-23 19:06:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 18:34, Kviat pisze:

    > A czy każda z tych osób stała na czele ruchu/partii rządzącej, która
    > zorganizowała przemysłową eksterminację ludzi?

    Pewnie nie, ale jakby Hitler nie miał zwolenników, to by tych ludzi sam
    nie zdołał wymordować. Co oczywiście w żadnym stopniu nie zmniejsza jego
    winy. No ale stojących na czele ruchów, które spowodowały śmierć wielu
    ludzi jest wielu. Idąc tokiem rozumowania, że życie jest bezcenne, to
    nawet można by uznać, ze ilość tych zabitych nie ma znaczenia.

    > Ręce opadają...

    Może warto czasem zastanowić się, a nie polegać jedynie na "obiegowej
    opinii".

  • 73. Data: 2019-01-23 19:09:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 18:35, Shrek pisze:

    > Za oświadczenie niekoniecznie, za to za przynależność jak najbardziej da
    > się. Inna sprawa że jak już należy to zwykle nie dla rozrywki i
    > rzeczywiście na koncie jakieś przestępstwa ma.

    Jak chcesz stwierdzić tę przynależność? Tak konkretnie.

    > Sprawdź lepiej czy jak rowerzysta podniesie plecak to jest podnośnikiem,
    > jak go pociągnie za tasiemkę to czy jest taśmociągiem czy pociągiem, jak
    > pociągnie w czasie kierowania rowerem to czy jest kierownikiem pociągu.
    > A  jak pierdnie nim o ziemie to pierdolnikiem.

    Oooo! Argumentów brakło kolejnemu. I jeszcze sprawdzę, czy już kogoś
    skazali za nieudostępnienie resuscytatora. W ten sposób będę miał za
    jednym zamachem dwóch adwersarzy z głowy.

  • 74. Data: 2019-01-23 19:24:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak chcesz stwierdzić tę przynależność? Tak konkretnie.

    Tak jak śledczy uzna za stosowne, prokurator postawi zarzut a sąd oceni.
    Może być cyrograf podpisany krwią, moga być zeznania świadka, może być
    nagranie ze wspólnych ćwiczeń ze strzelana z kałasza w lesie. Bez
    znaczenia - karalna jest już sama przynależność.

    > Oooo! Argumentów brakło kolejnemu.

    Tak sobie tłumacz - argumenty dostałeś powyżej. Ustawę też ci zacytować?
    To zaczyna być przerażające, że policjanci nie mają zielonego pojęcia o
    podstawach swojej roboty i raz po raz potwierdzają, że dowcipy o
    milicjantach nie były tak do końca bezpodstawne,

    Naprawdę przydałoby się kiedyś te twoje głupoty zebrać do kupy i wrzucić
    na mistrzów.

    Shrek

  • 75. Data: 2019-01-23 19:29:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Natomiast odnosząc się do tematu defibrylatora, to zauważ, ze od
    > zdarzenie upłynął blisko rok, a jakoś nie słychać nawet o postawieniu
    > komukolwiek zarzutu. Wnoszę z tego, że jednak organa państwowe
    > podzieliły wyrażane między innymi przeze mnie stanowisko,

    A po czym wnosisz? Sprawa jakich tysiące - dziennikarze napisali i
    zapomnieli o sprawie. Znaczy to tylko tyle, że nic nie wiemy o dalszym
    ciągu.

    Shrek

  • 76. Data: 2019-01-23 19:34:13
    Od: Kviat

    > Pewnie nie, ale jakby Hitler nie miał zwolenników,

    Pewnie nie, ale...

    Typowa figura retoryczna, gdzie "ale" neguje poprzedzające stwierdzenie.
    W literaturze fachowej przedstawiana jako próba manipulacji podczas
    dyskusji. Że niby się zgadzasz, ale się nie zgadzasz.

    Nie jestem homofobem, ale...
    Nie jestem rasistą, ale...

    Co do meritum: więc teraz się zastanów, dlaczego współczesne oszołomstwo
    faszystowskie wyprawia po lasach urodzinki akurat Hitlerowi, a nie
    "sporej części Niemiec, Włoch...".

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 77. Data: 2019-01-23 19:38:52
    Od: Kviat

    > że mogło Ci chodzić o przynależność do
    > "zorganizowanej grupy przestępczej", ale tę określa popełnianie wspólnie
    > przestępstw.

    Czyli wspólne planowanie przestępstw nie jest karalne, tylko wspólne
    popełnianie przestępstw jest karalne?
    Dobrze zrozumiałem?

    > Jak dotąd nikt nie zamyka za samo oświadczenie, że jestem
    > członkiem gangu.

    Czyli gdy ktoś osobiście nie bierze udziału w napadach na banki, a
    jedynie jako szef "tylko" planuje, to może spać spokojnie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 78. Data: 2019-01-23 19:46:32
    Od: Kviat

    > Ale ludzie tego nie rozumieją. Wydaje im się, że TVN wykrył straszną
    > zbrodnię. Nie dostrzegają, że całym złem było rozpowszechnienie tej
    > informacji,

    Nawet nie wiem jak to skomentować.

    Czyli, gdy na jakimś pseudo koncercie pozbawione mózgu pokemony drą ryja
    "śmierć pedałom" czy "biała Europa", to wszystko w porządku, tak?
    A źli są ci, co widzą problem?

    > a nie zabawa tych kilku.

    Zabawa.
    Ja pierdolę...

    > Oczywiście trudna do zrozumienia,

    Serio? Trudna do zrozumienia?
    Jaki poziom IQ trzeba mieć, żeby zakumać co oni w tym lesie robili?
    Ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 79. Data: 2019-01-23 20:11:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2019 o 16:39, RadoslawF pisze:

    > Ja to przeczytałem w gazecie a nie na na stronie gazety.
    > Pamiętasz jeszcze co to gazeta? :-)

    Potwierdzamn - to samo czytałem w faktach i mitach!

    Shrek

  • 80. Data: 2019-01-23 20:25:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Potwierdzamn - to samo czytałem w faktach i mitach!
    >
    > Shrek

    Czyli jak w "Faktach i Mitach" napisali że Jankowski to pedofil [A]
    to znaczy że to kłamstwo nawet jak po 14 latach GW zmieniła front?
    W 2004 GW w tytule walnęła takie ładne słówko "POMÓWIENIE" [B]
    Co w 2004 dla GW było pomówieniem już w 2018 stało się dla GW prawdą! ;-)

    [A] http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2425
    1838,kolejna-ofiara-ks-jankowskiego-zabiera-glos-mam
    -ogromna-zlosc.html
    > 06.12.2018 21:45
    > [...] Oskarżenia o molestowanie przez ks. Jankowskiego sięgają 2004 r.,
    > kiedy to o wykorzystywanie nieletnich oskarżyła duchownego matka
    > jednego z ministrantów. Sprawę opisało antyklerykalne pismo "Fakty i
    > mity" [...]

    [B] http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,2211
    476.html

    --