  • 31. Data: 2014-10-21 11:23:42
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "sara" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ceb72bef-a40f-4f2b-a8c8-a54e996568c7@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 18:22:58 UTC+2 użytkownik tmk__ napisał:
    > W dniu 2014-10-20 16:33, Sara pisze:
    >
    > I on zawsze mowil ze dziecko by duzo zmienilo I twierdzil ze pragnie
    >
    > dziecka wiec ja z nadzieja ze dziecko wszystko zmieni zgodzilam sie na
    >
    > nie I zawsze gdy mialam jajeczkowanie kochalismy sie bez zabezpieczenia
    >
    > I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze
    >
    > tak szybciej mozna zajsc w ciaze...

    > zgodnie z obietnicą, dziecko dużo zmieniło.
    >
    > Gdzie problem?

    > widze wy wszyscy faceci nie myslicie glowa I nie warto wierzyc w jakiekolwiek
    zapewnienia I obietnice

    Trzeba było myśleć zawczasu jak właściwie postępować, czyli najpierw się hajtnąć
    (przynajmniej cywilny),
    to już by inaczej sytuacja wyglądała, a nogi do góry to dopiero później.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 32. Data: 2014-10-21 14:13:06
    Od: sara <k...@g...com>

    > Ty to Robercie taki zawsze rozczulająco dobrodusznie naiwny :)
    >

    > A to przecież najzwyklejsze trollowanie.
    >

    > p. m.

    czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
    Nie mam 15 lat by bawic sie w jakies glupoty na forum I czytac pozniej jakies brednie
    coniektorych ludzi tutaj
    Zaczynajac temat mialam nadzieje ze ktos normalny I powazny sie wypowie w tej sprawie
    bo ja sama nie wiem jak to sie wszystko odbywa tymbardziej w polsce bo po skonczeniu
    szkoly wyjechalam do Anglii I tam mieszkalam 9 lat wiec prawo polskie jest mi obce
    wrocilam tutaj dla osoby ktora uwarzalam ze mnie kocha I zaslepiona miloscia chcialam
    tego dziecka wiec teksty typu trzeba bylo myslec wczesniej coniektorzy moga sobie
    zachowac dla siebie bo ciekawa jestem czy wy tak wszystko robicie przemyslanie I czy
    ktokolwiek z was doswiadczyl czegos takiego jak milosc
    To ze napisalam na poczatku co moj byly narzeczony robil po ty bym zaszla w ciaze
    bylo tylko po to by przedstawic iz nie byla to wpadka z pierwszym lepszym kolesiem
    tylko zamierzony cel z jego strony na ktory ja sie zgodzilam wierzac ze mnie kocha...
    Ale juz sobie daruje to forum bo widze ze tu tylko banda dzieci ktorzy maja radoche z
    wysmiewania sie z kogos nie znajac wogole osoby a takze dogryzania jak tylko sie da,
    widze ludzie nie macie swojego zycia tylko zyjecie hejtowaniem na forach I z tego co
    widze macie z tego niezmierna przyjemnosc
    Co do czyjejs wypowiedzi ze ja zadam odpowiedzi to sprostuje ze poprosilam o pomoc I
    z gory podziekowalam za odpowiedz
    Kilku normalnym osobom dzieki za odpowiedzi a reszcie dzieciuchow zycze jak najlepiej
    I przede wszystkim tego by spotkalo ich w zyciu cos pieknego ze nie beda musieli
    siedziec przed monitorem I wyszukiwac sobie tematow na forum by miec jakas rozrywke z
    dogryzania ludziom
    pozdrawiam serdecznie ;)

  • 33. Data: 2014-10-21 14:25:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.10.2014 14:13, sara pisze:

    > czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
    > Nie mam 15 lat by bawic sie w jakies glupoty na

    trzebabylomyslecwczesniejapozatymjakchceszpomocytowy
    padalobymiecchocodrobinekulturypiszacpoludzkuaniejak
    jakispolmozg

  • 34. Data: 2014-10-21 14:46:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-21 14:25, Andrzej Lawa pisze:

    > trzebabylomyslecwczesniejapozatymjakchceszpomocytowy
    padalobymiecchocodrobinekulturypiszacpoludzkuaniejak
    jakispolmozg

    albolawa.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2014-10-21 14:50:46
    Od: sara <k...@g...com>

    trzebabylomyslecwczesniejapozatymjakchceszpomocytowy
    padalobymiecchocodrobinekulturypiszacpoludzkuaniejak
    jakispolmozg

    forum o polonistyce to chyba gdzie indziej znajdziesz
    I z tego co widze to spacji uzywam wiec polmozga szukaj w rodzinie

  • 36. Data: 2014-10-21 15:09:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Usenet umiera, a gdyby miały w nim krążyć jedynie merytoryczne pytania i
    > odpowiedzi, to nie byłoby go już od dawna ;-)

    Umiera, bo właśnie nowi się zrażają widząc kretyńskie komentarze.

  • 37. Data: 2014-10-21 15:10:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Można też zrobić badania w ciąży, nie wiem tylko od którego tygodnia.

    Skoro tak, to trzebaby po prostu to jako dowód w sprawie przedstawić i
    tyle.

  • 38. Data: 2014-10-21 15:10:14
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > I z tego co widze to spacji uzywam

    Całe forum jest wdzięczne... Za wzrok również...

  • 39. Data: 2014-10-21 15:45:29
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 22:51:03 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > To Ty nie masz wątpliwości. teraz pozostaje przekonać sąd.

    Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.
    I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet
    gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
    placic trzeba...

    Pozdrawiam
    MK

  • 40. Data: 2014-10-21 16:02:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.10.2014 15:45, Marcin Kiciński pisze:

    > Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.

    No w tym przypadku domniemanie niewinności nie działa... niezależnie ile
    kolejnych wskazań wykona kobieta ;-/

    > I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet
    > gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
    > placic trzeba...

    Ale masz jakieś wsparcie?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.