-
1. Data: 2007-04-10 22:03:29
Temat: Potwierdzenie zamknięcia rachunku w banku
Od: Anna <u...@o...pl>
Zamknąłam rachunek w banku i chciałam otrzymać potwierdzenie tego (lub
potwierdzenie zerowego salda i braku zobowiązań), jednak odmówiono mi.
Pani z okienka stwierdziała, że mam przecież potwierdzenie i ono
wystarcza. Problem w tym, że to co wydano to tylko wydruk mojej
dyspozycji zamknięcia rachunku a nie potwierdzenie wykonania dyspozycji.
Czy mam prawo żądać albo potwierdzenia zamknięcia rachunku albo
potwierdzenia (braku) zobowiązań w stosunku do banku?
Chcę uniknąć sytuacji jaka się zdarzyła w oszukańczym Pekao SA, gdzie
nie wykonano mojej dyspozycji, bank pohodował konto naliczając opłaty i
musiałam opłacić kilkaset złotych prowizji za prowadzenie rachunku.
dziękuję za odpowiedź.
pzdr
Najnowsze w dziale Prawo
-
Nowe wymogi dla przewoźników w Londynie: Direct Vision Standard i zezwolenia HGV
-
Dyrektywa o jawności wynagrodzeń. Czy rzeczywiście jest czas do 2026 r.?
-
Zagubiony lub zniszczony bagaż - jakie są prawa pasażera i obowiązki linii lotniczych?
-
Umowa o zachowaniu poufności (NDA) a współpraca z freelancerem