  • 1. Data: 2005-04-07 08:56:07
    Temat: Podatek cywilno-prawny przy kupnie nowego mieszkania?
    Od: "KorKi" <k...@s...mam.w.dupie.pl>

    Witam,

    Mam zamiar kupić nowe mieszkanie na kredyt od dewelopera, które aktualnie
    jest w budowie. Wiem, że przy zakupie mieszkanie konieczne są opłaty
    notarialne, sądowe. Do niedawna myślałem także, że przy finalizacji
    transakcji zakupu mieszkania jestem zmuszony zapłacić podatek cywilno-prawny
    w US w wysokości 2% od sumy transakcji, ale po odwiedzeniu strony gazety
    wyborczej z kalkulatorem opłat http://dom.gazeta.pl/dom/0,50844,1820455.html
    troche zgłupiałem, ponieważ gdy zaznacze, że kupuje mieszkanie na rynku
    pierwotnym to wysokość ww. podatku jest zerowa??? Czy to błąd kalkulatora,
    czy może ja o czymś nie wiem?

    proszę o pomoc..... pozdrawiam Wiktor

  • 2. Data: 2005-04-07 14:57:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KorKi wrote:
> [...]
    > pierwotnym to wysokość ww. podatku jest zerowa??? Czy to błąd kalkulatora,

    Jest OK.