  • 11. Data: 2007-04-16 15:14:24
    Temat: Re: Podanie o przeniesienie
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Myslę, ze to zadanie przekraczające kwalifikacje przeciętnego nauczyciela.
    Zreszztą i u mnie w liceum to właściwie nie było języka polskiego jako przedmiotu,
    tylko "Nauka o literaturze".
    Duzo się nauczylismy, np. trzeba było czytać "Matkę" Gorkiego (Gorki może i wyciskał
    łzy, ale wiadomo wroga nikt nie
    chciał czytać).
    O Miłoszu usłyszałem, jak dostał nagrodę Nobla.
    A nauczycielka była byłą łączniczką w Powstaniu Warszawskim.
    I kiedyś w maturalnej klasie stanąłem przed koniecznością napisania podania.
    Jakaś biurwa chciała mnie tak załatwić, no myslała, że nie dam rady napisać.
    Ale szczęśliwie uczyłem się angielskiego.
    Tam już na pierwszych niuemal lekcjach uczysz się pisania.
    Listów, adresowania kopert, zwrotów, nagłówków.
    "Polak" w szkołach takimi bzdurami się nie zajmuje....
    JaC