  • 31. Data: 2019-10-04 10:09:43
    Temat: Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ww.google.pl/search?client="wal+po+osobówce"

    -----
    > nie wydaje mi się, żeby tirman w wyniku jakieś chłodnej kalkulacji wybierał dzwon w
    osobówkę.

  • 32. Data: 2019-10-04 10:11:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i wszystko jasne.
    Więc powinien dostać 25 lat za odruchy, bo stanowi trwałe zagrożenie dla
    społeczeństwa.

    -----

  • 33. Data: 2019-10-04 10:19:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2019 o 10:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > No i wszystko jasne.
    > Więc powinien dostać 25 lat za odruchy, bo stanowi trwałe zagrożenie dla
    > społeczeństwa.

    Musiałbyś zamknąć każdego.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2019-10-04 10:22:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2019 o 10:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > ww.google.pl/search?client="wal+po+osobówce"

    No i? Mało to kretynizmów instruktorzy na prawku mówią?

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2019-10-04 10:46:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Taki inny przypadek z okolic Bydgoszczy: Jechały dwie ciężarówki jedna
    > za drugą. Pierwsza zaczęła hamować, kierowca drugiej się zagapił i żeby
    > w pierwszą nie wyrżnąć zjechał w lewo i wpadł na jadącą z przeciwka naukę
    > jazdy. Instruktor trup, kursantka w szpitalu. Po obu stronach drogi
    > łąki, i w sumie dość łagodne przejście z drogi, ale pewnie jakby zjchał
    > to trochę wóz by uszkodził. A przynajmniej zakopał. Zabójstwo z zamiarem
    > ewentualnym? Pewnie też nie, bo wygląda, że kryterium jest takie, że
    > akcja ma być pewnie wymierzona konkretnie w jakąś osobę.

    Przede wszystkim nie było tu zamiaru zabójstwa. Był to błędnie
    przeprowadzony manewr ucieczki przed zderzeniem.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2019-10-04 11:16:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-04 o 09:39, Shrek pisze:
    > Ponadto prękości przy czołówce się tak nie dodają

    A jak się dodają?

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2019-10-04 11:25:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2019 o 11:16, Liwiusz pisze:

    > A jak się dodają?

    Nijak. Jak walisz w równorzednego przeciwnka jadącego z tą samą
    prędkością, to jakbyś walił w nieruchomy (w sensie nie przesuwający się
    zarówno przed jak i po zderzeniu obiekt). Czyli jedziesz 90, przeciwniki
    w takim samym samochodzie z naprzeciwka 90 to jakbyś walnął w nieruchomą
    ścianę.

    Jak przeciwnik jest innej kategorii wagowej to sprawa się komplikuje,
    ale dalej nie jest to proste dodawanie.

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2019-10-04 11:34:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.10.2019 o 09:35, Srek pisze:

    > Tu akurat nie ma się nad czym zastanawiać. Skoro mu wjechał w kuper, to
    > znaczy że jechał za blisko. Zastanawiac to by się można było jakby
    > wjechał w kuper takiego, co sie zatrzymał w miejscu po czołówce.

    wtedy nie byłoby winy, bo nie mógłby przewidzieć, że pojazd raptem się
    cofnie pod wpływem uderzenia z przodu:)

    --
    I love love

  • 39. Data: 2019-10-04 11:37:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-04 o 11:25, Shrek pisze:

> [...]
    > zarówno przed jak i po zderzeniu obiekt). Czyli jedziesz 90, przeciwniki
    > w takim samym samochodzie z naprzeciwka 90 to jakbyś walnął w nieruchomą

    Albo jakbyś walnął w stojącego przeciwnika z prędkością 180km/h.

    > Jak przeciwnik jest innej kategorii wagowej to sprawa się komplikuje,
    > ale dalej nie jest to proste dodawanie.

    To nadal jest dodawanie, co oczywiście nie przeczy temu, że inne skutki
    daje zderzenie dwóch ciężarówek, a inne ciężarówki i roweru.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2019-10-04 11:45:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Swołoczy podobnych do tego kierowcy jest jednak w społeczeństwie mniejszość, szacujmy
    2-5%.

    -----