  • 151. Data: 2005-10-13 20:06:39
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 07:09:19 +0200, *Artur Ch.*
    <news:1ne0v657x3erv.fyky5wxjh5z9.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Robert.....
    > Ale kaja to miot z rodu tych dewot z dyrektorskiego radyjka - którą
    > przekonuje tylko to co sukienkowi, czarni będą pletli na ambonach.
    > Nie wiedzą o szczegółach, ale już skazali "winnych"

    Sądzisz w/g siebie buraku?
    Skąd wiesz buraku, czy w ogóle jestem wierząca.
    Bujaj się razem z tym swoim księdzem!!!!!

    --
    Kaja

  • 152. Data: 2005-10-13 20:11:43
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 12:05:25 +0200, *wsm*
    <news:46de5$434e320f$540af682$11160@news.chello.pl> napisał(a):

    > A jak się wcześniak waży? Po ciemku w inkubatorze? Tak tylko pytam ...

    I nadodatek jeszcze w nocy, żeby nikt nie widział? Przynosi się do tego celu
    aparat fotograficzny?

    --
    Kaja

  • 153. Data: 2005-10-13 20:30:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > I nadodatek jeszcze w nocy, żeby nikt nie widział? Przynosi się do tego
    > celu
    > aparat fotograficzny?

    aparat fotograiczny nie jest szkodliwy w atki przypadku o ile nie uzywa sie
    flesha, na zdjeciu ewidetnie by bylo widac gdyby byl flesh, czy jest?
    Bo si enie przygladalem.

    P.

  • 154. Data: 2005-10-13 21:00:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 Oct 2005 21:46:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Za to wszyscy zafajdani wściubiacze nosa będą się czuć bezkarni w
    > grzebaniu w cudzej własności.

    Nie ma cudzej własności kiedy mowa o przestępstwie.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 155. Data: 2005-10-13 21:03:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 Oct 2005 21:39:48 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A gdyby to dotyczyło twojego zdjęcia? Np. jakieś ostre porno z tobą w
    > roli głównej? Ale byś się wtedy cieszyła, nie?

    Tylko niebezpieczny troll nie potrafi rozróżnić prywatnego porno od dowodów
    przestępstwa.

  • 156. Data: 2005-10-13 21:05:45
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 22:30:06 +0200, *Przemek R...*
    <news:dimg49$9fp$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > aparat fotograiczny nie jest szkodliwy w atki przypadku o ile nie uzywa sie
    > flesha, na zdjeciu ewidetnie by bylo widac gdyby byl flesh, czy jest?
    > Bo si enie przygladalem.

    Nie o to chodzi. Chodzi o to, że te głupie pielęgniarki zaplanowały sobie
    wcześniej robienie zdjęć (tak myślę), musiały w tym celu przynieść sobie
    aparat fotograficzny do pracy. W pracy na ogół robienie zdjęć jest
    zabronione, więc to też nie jest w porządku.
    Jeszcze nie wiadomo, czy to dziecko kaleką nie będzie, czy nie uszkodziły
    dziecku kręgosłupa. Przecież jedna z tych pielęgniarek posadziła sobie
    dziecko w kieszeni (bo przecież nie położyła)...i jeszcze jak trzymała to
    dziecko: jak psa.

    --
    Kaja

  • 157. Data: 2005-10-13 21:06:51
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Olgierd wrote:

    > Nie ma cudzej własności kiedy mowa o przestępstwie.

    Mylisz się ;-)

    Jest jak najbardziej cudza własnośc i pelna ochrona praw.

    MZ

  • 158. Data: 2005-10-13 21:13:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Żyła wrote:

    > Mylisz się ;-)
    >
    > Jest jak najbardziej cudza własnośc i pelna ochrona praw.

    Oj, poprzyj go - niech nie będzie mowy o prywatnej własności, jeśli w
    grę wchodzi przestępstwo.

    Wtedy sobie pójdę to tego laboludka (z kilkoma silniejszymi) i
    zabierzemy mu cały sprzęt - w końcu popełnił przestępstwo, więc można mu
    ukraść...

    BP,NMSP ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 159. Data: 2005-10-13 21:17:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 Oct 2005 23:06:51 +0200, Marcin Żyła napisał(a):

    > Jest jak najbardziej cudza własnośc i pelna ochrona praw.

    Jasne, podobnie jak policja odpowiada za zabrudzenie kurtki chuligana
    przeciągniętego pałką, a jeśli zadzwonię na 997 i powiem, że sąsiad w
    garażu ma dziuplę to beknę za naruszenie danych osobowych ;-)
    Nie wiem nic na ten temat, żeby facet sprzedał zdjęcia ani żeby
    zadenuncjowanie babek zajęło mu miesiąc; to nie jest bez znaczenia z punktu
    widzenia etycznego, jednak zawiadamiając o przestępstwie nie da się
    popełnić przestępstwa.
    Hint: widzę jak leją faceta, nie mam komórki, więc wydzieram telefon
    gadającej gapie i wzywam pomoc. Będę siedział za rozbój?

  • 160. Data: 2005-10-13 21:20:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 Oct 2005 23:13:06 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wtedy sobie pójdę to tego laboludka (z kilkoma silniejszymi) i
    > zabierzemy mu cały sprzęt - w końcu popełnił przestępstwo, więc można mu
    > ukraść...

    Ty jesteś klonem Buzdygana, tak?
    MSPANC