    From: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Pewna firemka - niezwykłe badania!
    Date: Wed, 11 Sep 2002 10:51:14 +0200

    Zaczęło się niewinnie. Ojciec uskarżał się na bóle w okolicach brzucha.
    Czym prędzej udał się na USG.

    USG wykazało, iż w woreczku żółciowym znajduje się kamień i lekarz
    powiedział, że potrzebna jest operacja.

    Kolega ojca powiedział, aby przed operacją udał się na badania
    przeprowadzane za pomocą jakiegoś superkomputera, aby potwierdzić wyniki
    USG.

    Ojciec udał się więc na te badania. Superkomputer nie pokazał żadnych
    kamieni, lecz pokazał kilkanaście innych rzekomych schorzeń. Firma od
    razu chciała wcisnąć ojcu jakieś zioła za kilkaset złotych. Na szczęście
    nie wziął.

    Osoba obsługująca superkomputer miała olbrzymie pretensje, że pacjent
    nie powiedział jej o tych kamieniach przed badaniem. To po co w takim
    razie to badanie? Pewnie pani by wprowadziła ten kamień i superkomputer
    by to pokazał :)

    Badanie kosztowało 160 złotych.

    Teraz będzie śmiesznie. Badanie wyglądało tak, że ojciec siadał na
    jakimś starym fotelu a pani obsługująca jakieś pudło z monitorem
    zakładała mu na głowę słuchawki. Od tych słuchawek biegł dwużyłowy
    cienki przewód do superkomputera. Na monitorze było widać rzekomo
    ruchome narządy pacjenta w kolorze, hehehe :). Mam niemal pewność, że
    leciało to z jakiegoś magnetowidu, przecież to niemożliwe, aby przez
    słuchawki mógł lecieć kolorowy obraz, ostry jak żyleta :)))

    No ale może jestem zacofany i nic nie wiem o tego typu urządzeniach,
    może już takie istnieją?

    Poniżej podaję kompletne wydruki z tego niby superkomputera a także
    komplet materiałów promocyjnych firmy. Zwracam uwagę, że poza nazwą
    firma nie ma adresu! Wszystko odbywa się tak, jak w Amwayu - sprzedaż
    sieciowa.

    http://strony.wp.pl/wp/malank/

    Co o tym sądzicie? Czy podchodzi to aby pod oszustwo? Ja sądzę, że ten
    niby superkomputer to po prostu biznes, a prawdziwe pieniądze dostaje
    się za te niby zioła - 120zł za 10ml w buteleczce...

    Berberek