    From: "MiHaU" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PZU i Ubezpieczenie Zaopatrzenia Dzieci
    Date: Tue, 31 Dec 2002 17:44:45 +0100

    Czy ktos prowadzil juz albo byl czlonkiem rozprawy w sprawie Ubezpieczenie
    Zaopatrzenia Dzieci, ktore zawierane byly przez PZU w latach 80-tych?
    Chodzi o to, ze wszelkie moje proby podwyszenia swiadczenia zakonczyly sie
    tylko podwyzszeniem do 1/3 sumy wyliczonej przez prawnika. Zastanawiam sie
    czy warto mi wniesc sprawe do sadu.. Jakie sa szanse, ze wygram? Zeby
    pozniej sie nie okazalo, ze musze jeszcze zaplacic wszelkie koszty sadowe i
    w sumie bede jeszcze na "-". Jak dlugo bedzie sie toczyc taka rozprawa w
    sadzie w Poznaniu?

    Bylbym wdzieczny za wszelka pomoc

    --
    Pozdrowienia