  • 1. Data: 2002-12-03 14:50:18
    Temat: POZWOLENIE NA BUDOWĘ - jak mam je zdobyć :(
    Od: p...@p...onet.pl

    proszę o pomoc.

    Mam projekt budowlany i złozyłem wnioske o pozwolenie na budowę, jednak do
    budynku, jaki porjektuje, który jest na MOJEJ działce, nie ma dojazdu, i
    zaprojektowano drogę przez CUDZY grunt.

    W związku z tym ODMÓWIONO mi pozwolenia na budowę.

    Czy można wymusić zgodę właściciela gruntu na droge konieczną?
    Jak to rozwiązac ?

    proszę ewentualnie o tel bo wlasnie wychdoze z rpacy 0505 863 673