  • Data: 2004-04-13 20:41:31
    Temat: POMOCY!!! - art. 249 i 252 kodeksu spółek handlowych
    Od: "ZUK" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mógłby mi ktoś rozwaić wątpliwości na temat różic tych artykułów?

    Jeżeli uchwała wspólników jest sprzeczna z prawem, więc jest i zarazem
    sprzeczna z umową spółki. Czy w tym przyapdku można wybrac sobie artykuł, na
    podstawie kórego będę sie domagał sprawiedliwości? Oczywiście powództwo z
    art 252 jest wiekszego kalibru, ale mi chodzi tylko o prawo wyboru.