  • 1. Data: 2012-02-11 11:37:09
    Temat: Oszustwo-wyłudzenie dokonane przez pracownika i odmowa wszczęcia dochodzenia...
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Witam,
    pracownik-kierowca mnie oszukał w taki sposób, że sfingował 2 frachty (w 2
    różnych terminach) przez podstawione lub wymyślone osoby tylko po to, żeby
    dzień wcześniej przyjechać sobie do domu. Własnie dostałem odmowę wszczęcia
    dochodzenia w tej sprawie tj. o czyn art. 286 par. 1 KK ("wyłudzenie") w zw.
    z art. 12 KK (2 podobne czyny jako jeden) z powodu stwierdzenia, że czyn nie
    zawiera znamion czynu zabronionego. Jak oni to wg Was rozumieją i w jaki
    sposób mam napisać na to postanowienie zażalenie? (Dodam tylko, że tam też
    przewija się fałszowanie dokumentów)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2012-02-11 13:39:09