eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komórkowy › Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komórkowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!uw.edu.pl!new
    sgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4al
    l.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.com!newsfeed.freenet.d
    e!newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad.newshos
    ting.com!newshosting.com!novia!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!p
    ostnews.google.com!l39g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Basia F <B...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komórkowy
    Date: Mon, 16 Mar 2009 06:37:58 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <7...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.29.157.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1237210679 3447 127.0.0.1 (16 Mar 2009 13:37:59 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Mar 2009 13:37:59 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l39g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=83.29.157.188;
    posting-account=c0zK2QoAAAATbZfxiV1DNihOuGyGVGIJ
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR
    3.5.21022),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:580512
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Swego czasu zadzwonił do mnie pewien "pan" oferując internet w Play.
    Po dwóch rozmowach zgodziłam się podpisać umowę na oferowaną usługę.
    Kurier przywiózł modem i coś tam jeszcze (prawdę mówiąc nawet nie
    sprawdziłam co było dokładnie w środku przeczytałam tylko papiery).
    Okazało się to zupełnie czymś innym od tego co mi oferowano przez
    telefon.
    Odesłałam zgodnie z zasadami już następnego dnia a przy okazji
    zadzwoniłam na infolinię i się okazało że muszę zapłacić opłatę
    aktywacyjną.
    Ponieważ nie poczuwam się do odpowiedzialności płacenia za kłamstwa
    teleoperatora nie mam ochoty zapłacić tego.
    Rozmowy trwają. Sklep który mi to sprzedał uznał reklamację ładnie w
    końcu przeprosił obiecał że nie musze nic płacić włącznie z opłatą
    aktywacyjną.
    Ale teraz wydzwania do mnie Play z pytaniami. A to jaki miał to być
    numer a to jaki mam numer dowodu lub też abym w ogóle wyjaśniła jak
    się to stało.
    W między czasie wystawiono mi fakturę nie tylko na opłatę aktywacyjną
    ale i internet.
    Po rozmowie z infolinią kolejny raz (tym razem Play) Pani stwierdziła
    że fakt w systemie mają informację że nie powinni mnie obciążać ale
    muszę im o tym napisać.
    Prawdę mówiąc już mnie to męczy. Cały czas coś a efektów nie widać.
    Co mogę z takim czymś zrobić ??

    --
    Pozdrawiam
    Basia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1