eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszuści w sklepie internetowym - co robić? › Oszuści w sklepie internetowym - co robić?
  • Data: 2004-12-22 11:29:48
    Temat: Oszuści w sklepie internetowym - co robić?
    Od: Mok <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Parę miesięcy temu zamówiłem towar w jednym ze sklepów internetowych.
    Potwierdzenie mailem przyszło po paru dniach, wysłałem przelew i czekałem.
    Minął miesiąc i towar nie dotarł do adresata. Skontaktowałem się z nimi i
    poprosiłem o zwrot pieniędzy (cena w międzyczasie mocno spadła).
    Odpowiedzieli, że właśnie wysłali towar. Machnąłem ręką i czekałem. Po
    kolejnych 2 tygodniach, zakupiłem sprzęt gdzie indziej i kategorycznie
    zażądałem zwrotu pieniędzy. Przez następne 2 tygodnie telefonicznie i mailowo
    dostawałem stek bzdur typu "księgowa zapomniała", "kurier przywiezie
    pieniądze", "kierowca firmy skontaktuje się z panem jutro o 10". Oczywiście
    pieniądze nie wróciły na konto, ani nikt ich nie przywiózł. Minęło parę
    miesięcy, już prawie zapomniałem o sprawie. Odezwałem się do nich czy w końcu
    dostanę zwrot pieniędzy. "Wydawało nam się że to już dawno załatwione,
    sprawdzimy" i tygodniowa cisza. Już dawno powinienem był to gdzieś zgłosić czy
    podać ich do sądu, ale jestem w tym kompletnym laikiem i nie cierpię
    biurokracji. Moje pytanie: gdzie powinienem to zgłosić, by sprawa zakończyła
    się możliwie szybko i przy najmniejszej ilości formalności? Sprawa dotyczy
    sprzętu komputerowego za ~500 pln. Jeżeli podobne tematy były już tutaj
    omawiane lub na jakimś forum o podobnej tematyce proszę o linki lub chociaż
    słowa kluczowe, które pomogą mi je znaleźć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1