  • 31. Data: 2007-04-22 19:34:35
    Temat: Re: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Bogdan G napisał:
    > To jest jakiś absurd!!!
    [..]

    To??

    Niedawno kobieta została skazana prawomocnie na 25 lat więzienia bo sąd
    uznał, że jej facet nie jest wiarygodny bo jest jej partnerem i dał
    wiarę zeznaniom postrzelonej kobiety, która - jak stwierdzili biegli -
    była w tak ciężkim stanie, że mogła pomieszać zdarzenia, okoliczności itd.

    Ciesz się więc, że dostaniesz tylko wyrok w zawiasach.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 32. Data: 2007-04-23 05:11:54
    Od: stern <s...@0...pl>

    Bogdan G napisał(a):

    > Dlaczego moi świadkowie nie są istotni w tej sprawie??????

    są istotni.
    poza tym jeszcze nie zostałeś skazany, więc możesz nie panikować ;)

    powodzenia