  • 1. Data: 2002-03-02 01:09:47
    Temat: Odzyskanie w procesie kosztow adwokackich
    Od: "prac" <p...@i...pl>

    Zalozmy ze ktos sklada sprawe cywilna w sadzie przeciwko mnie
    Ja wynajmuje adwokata i place mu
    Adwokat sklada powodztwo przeciwne i wygrywamy sprawe

    Czy wobec poniesionych przeze mnie nakladow na wynagrodzenie
    adwokata mozna od strony przeciwnej dochodzic zaplaty odszkodowania ?

    Moze mozna to upchnac w tym samym procesie ?

    PRAC

  • 2. Data: 2002-03-02 15:02:06
    Temat: Re: Odzyskanie w procesie kosztow adwokackich
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    "prac" <p...@i...pl> wrote in message news:a5p8rh$mcd$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Czy wobec poniesionych przeze mnie nakladow na wynagrodzenie
    > adwokata mozna od strony przeciwnej dochodzic zaplaty odszkodowania ?

    To nie odszkodowanie, tylko zwrot kosztów procesu (tu należy wynagrodzenie
    adwokata) - z zasady wszystkie koszty ponosi strona przegrywająca.

    MAZ

  • 3. Data: 2002-03-03 00:38:30
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik prac <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5p8rh$mcd$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Czy wobec poniesionych przeze mnie nakladow na wynagrodzenie
    > adwokata mozna od strony przeciwnej dochodzic zaplaty odszkodowania ?

    przegrywająca! można od dniej rządąć. radzę się zainteresować i umówić się,
    że to co już mu się zapłaciło przed sprawą należy się Tobie, reszta (kwota
    ponad zapłaconą) w zasadzie przysługuje adwokatowi.

  • 4. Data: 2002-03-04 07:49:47
    Od: "Tatuasz" <t...@w...pl>

    A co z kosztami zastępstwa procesowego w sprawie karnej?
    Jeżeli poniosłem koszty ( adwokat i nie tylko ) i w procesie zostałem
    uznany niewinnym, a oskarżała prokuratura ale z zawiadomienia osoby
    fizycznej to do kogo zgłaszać roszczenia ?
    Tatuasz