eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnosc urzednika za dezinformacje › Odpowiedzialnosc urzednika za dezinformacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odpowiedzialnosc urzednika za dezinformacje
    Date: Mon, 11 Jul 2005 13:42:44 +0200
    Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
    Lines: 14
    Message-ID: <datlvh$k38$1@h1.uw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 412-kam-1.chopin.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1121082161 20584 195.187.82.88 (11 Jul 2005 11:42:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Jul 2005 11:42:41 GMT
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:311861
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Czy urzędnik lub urząd ponoszą odpowiedzialność za skutki wprowadzenia
    petenta w błąd, co do trybu załatwienia sprawy, wnoszonych opłat,
    wymaganych dokumentów itp.? Zakładam, że petent poniósł w efekcie
    wymierną stratę lub opóźniony został czas realizacji jego wniosku, a
    błąd jest możliwy do udowodnienia (np. błędne dane w tzw. karcie
    informacyjnej). Jeśli tak, to w jakim trybie można dochodzić roszczeń?
    Fonon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1