  • Data: 2002-06-13 13:09:14
    Temat: Odp: praca dyplomowa - dziecioboojstwo
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :
    > : Użytkownik "Pucek" <n...@r...com.pl> napisał w wiadomości
    > : news:ae4jcd$i2f$1@news.onet.pl...
    > : > Witam Grupowiczów
    > : >
    > : > Jstem pierwszy raz na grupie, bo mam powazny problem z którym nie
    > potrafie
    > : > sobie poradzic.
    > : > Potrzebuje statystyk do pracy dyplomowej dotyczących Prawomocnych
    > orzeczeń
    > : > sądowych w przestępstwach dzieciobójstwa.
    > : >
> [...]

    Dlaczego nie zalatwisz tego przez uczelnie przeciez tak mozna, dostajesz
    pismo z uczelni i udajesz sie do np.sadu gdzie uzyskasz dalsze wytyczne i
    skieruje cie prezes do sadu karnego,tam dostaniesz jesli chodzi o statystyke
    wszystki dane a nawet i niekiedy akta do wgladu tylko musisz zachowac pewne
    zasady i odnotowywac dane bez danych osobowych oskarżonego
    Sandra