  • Data: 2003-07-18 13:34:56
    Temat: Odp: Zgoda na wyjazd dziecka za granice?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bf8qna$i29$...@n...news.tpi.pl...

    > A tego juz nie wiem:-( Moze Sandra odpowie bo to bardziej jej działka.
    > Sandro, prosimy :-)

    Witam

    jesli chodzi o postepowanie sądowe to z reguły wyznacza sie temin miesieczny
    na ,który wzywa sie rodziców dziecka i na tym posiedzeniu zapada
    postanowienie ,które sie musi uprawomocnic / 7dni/ po tym terminie należy
    oplaconym pisemnym wnioskiem poprosic o odp.postanowienia zezwalajacy nie na
    wyrobienie paszportu tylko na wyjazd dziecka jest to czynność jednorazowa na
    bazie ,ktorej wyrabiasz paszport bez zgody juz ojca ...wniosek o zezwolenie
    na wyjazd jak Hania podała składa się w sądzie rodzinnym miejsca zam.
    maloletniego /3 egz./ jak zawsze wspominam 2 do sądu jeden na potwierdzenie
    złożenia do tego nalezy doł. akt zawarcia zwiazku malż. i akt urodzenia
    dziecka ...wpis wynosi 30 zł. i to juz koniec całość powinna sie miescic w
    czasie około moze troche dłuzej...jesli to jest wyjazd juz wyznaczony na
    jakis termin nalezy podać datę i prosic o szybkie załatwienie sprawy ...sądy
    wroclawskie nie robia z tym problemu w innych rejonach nie mam pojecia :-)
    tzn. wroclaw w tym wzgledzie pracuje dobrze ale musi byc zachowany ten czas
    ,ktory umożliwi wezwanie ojca , gdy sie nie stawi zaczyna się problem i
    wydłuża to postępowanie

    pozdrawiam Sandra