  • Data: 2002-03-20 18:38:33
    Temat: Odp: Wygasniecie umowy przedwstepnej.
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Slawek <s...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7ahj1$2nr0$...@n...ipartners.pl...

    > Dzieki za odpowiedz,
    > wynika z niej, ze wlasciwie nie ma potrzeby podpisywania aneksu skoro mam
    > rok na egzekwowanie swoich praw np. dochodzenia zawarcia umowy
    przyrzeczonej

    dochodzic zawarcia umowy przyrzeczonej mozesz gdy umowa wstepna czyni zadosc
    wymaganiom
    co do formy w jakiej ma byc zawarta przyrzeczona
    jesli wstepna jest tylko pisemna, a przyrzeczona musi miec forme aktu
    notarialnego,
    to nie bedziesz sie mogl domagac jej zawarcia, lecz tylko odszkodowania za
    nie zawarcie

    (mat)