  • Data: 2002-06-13 12:39:26
    Temat: Odp: Pytanie o procedure - wladza rodzicielska
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Blondi <b...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae9f9l$p90$...@n...tpi.pl...

    > Wladza rodzicielska zostala przyznana wyrokiem sadu podczas sprawy
    > rozwodowej. Chodzi o to, ze dziecko bedzie teraz pod opieka drugiego
    rodzica
    > i trzeba zalatwic to formalnie nie idac na tzw. udry i poniesc minimum

    Teraz rozumiem :-) Musisz wniesc do sądu rodzinnego wniosek o zmiane wyroku
    rozwodowego w przedmiocie władzy rodzicielskiej powoł. sie na sygn.akt
    sprawy rozwodowej .Masz to orzeczone w pkt. II wyroku.
    Wnioskodawca przeciwko uczestnik reprezent. małol...zam . itd.

    I.Wnosze o zmiane wyroku rozwodowego w przedmiocie wladzy rodzicielskiej .
    II.wniosze o zwolnienie mnie z kosztow postep. sadowego.
    Uzasadnienie.
    Wyrokiem sadu okregowego syg.akt... dnia powierzono wladze rodz. nad malol.
    .......... . I tu opisujesz sytuacje .

    w zal.
    odp. wyroku
    zasw.o dochodach.

    wnioskowanie o zwolnienie od kosztow wydluzy postepowanie. Wpis w tej
    sprawie jest staly i wynosi 30 zł.
    Chyba,ze matka dziecka bedzie robiła problemy i walczyla o dziecko to moga
    wystapic dodatkowe koszty typu wywiad kuratorski .
    ponadto mam pytanie czy chcesz pozbawic wladzy rodzica czy tylko mu
    ograniczyc do ogolnego wgladu w wychowanie.
    Czy twoj malzonek/a chce przysposobic to dziecko jesli tak to powinno byc
    jeszcze wypunktowane ,ze wnosisz o zmianie pkt. odn. wladzy przez
    pozbawienie wladzy rodzica ktoremu ta wladza zostala powierzona lub gdy
    rodzic chce sie sam zrzec powinien zlozyc wniosek o zrzeczenie sie wladzy.

    Sandra