eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiepłatny pierwszy dzien zwolnienia lekarskiego, aby na pewno tylko jeden? › Odp: Niepłatny pierwszy dzien zwolnienia lekarskiego, aby na pewno tylko jeden?
    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Niepłatny pierwszy dzien zwolnienia lekarskiego, aby na pewno tylko
    jeden?
    Date: Mon, 13 Jan 2003 14:48:34 +0100

    Użytkownik Marcin Cenkier <l...@m...sig> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avue8d$n9d$...@s...man.poznan.pl...
    > choroby, ponieważ są to DWA ODDZIELNE ZWOLNIENIA.
    > Dzwoniłem do PIP i dwóch oddziałów ZUS - PIP i jeden ZUS obstają przy
    > interpretacji (2), natomiast drugi ZUS przy interpretacji (3).

    a przepis sam w sobie ma :-) " w pierwszym dniu każdego okresu niezdolności
    do pracy" ...każdym okresem jest kolejne zwolnienie nie tu wzmianki o
    ciągłości zwolnienia...
    na logike ustawodawca nie miał na myśli zwolnienia kolejnego wydanego po
    dłuższym czasie od pierwszego ...bo tu sama logika wskazuje,że jest to
    oczywiste gdy zwolnienie bedzie nie dłuższe niż 6 dni...

    Sandra