    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Czy nic nie da się zrobić.
    Date: Tue, 11 Feb 2003 17:23:46 +0100

    Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2b69u$b51$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości

    > Jak zgłaszałem na policji pobicie to:
    > 1. Policjanci z patrolu zachęcali mnie do nie zgłaszania, bo i tak nie
    > znajdą sprawców.
    > 2. Przy zgłaszaniu to kobieta, która przyjmowała zgłoszenie wręcz mnie
    > straszyła tym, że nawet jak ich poznam i ich złapią, to według
    > przysługujących im praw, będą mieli wgląd w akta sprawy, a w tym moje dane
    > osobowe...
    >
    > Jeszcze dopiszę, że ja oczywiście dostępu do ich danych osobowych mieć
    > niebędę...
    > punkt 2. to takie "delikatne" sugerowanie, że podeślą mi kolegów pod/do
> [...]

    no i co ? a policjant to nie taki sam człowiek ja ty i ja ? czy
    policjantka ...popatrz jak przestępcy się boją wymiaru sprawiedliwości co
    niektórzy to ich pożywka chleb powszedni a ,ze jest i żyje taka policjanta
    między nami tak samo jak my więc powiedziała jak to jest "samo życie"
    gdzieś tam w świecie niby policje mają sprawniejszą i też to nie przeraża
    przestępców...
    uważam ,że powiedziała to co myślała a decyzja należała do Ciebie co
    zrobiłeś? przestraszyłeś się?

    Sandra