  • Data: 2004-04-01 17:50:32
    Temat: Odmowa banku a kredyt
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dzisiaj bylem w banku po kredyt ale dostalem odmowe bez podania
    przyczyny.Wiec ja sie zapytalem o szczegoly a pani w okienku to samo ze nie
    wie i nawet jak by wiedziala to nie powie takie maja przepisy.Pomijajac juz
    fakt ze nigdy nie bralem nic na kredyt i nie poreczalem nikomu no i zarobki
    mam odpowiednie wedlug reklamy banku a i sume nie chcialem duza strasznie
    mnie wkurzyla pani.Kiedys mi sie obilo o uszy ze jest jakis przepis prawny
    ktory nakazauje bankowi dokladnie podac przyczyne odmowy, jesli ktos z was
    wie jaki to przepis to bardzo prosze o pomoc.

    Ozdrawiam
    Mirek