  • 1. Data: 2003-03-21 15:15:34
    Temat: Odliczenie zakupu mieszkania.
    Od: Dawid Szymański <d...@a...pl>

    Witam,

    czy jesli kupilem "nowe mieszkanie" od spoldzielni w 2002 roku
    to mam szanse na odliczenie go sobie od podatku?

    Koledzy mowia ze jesli "nowe" to moge?

    Jakas podstawa prawna?

    --
    Dawid Szymański aka SQ6EMM
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity,

  • 2. Data: 2003-03-21 15:18:19
    Temat: Re: Odliczenie zakupu mieszkania.
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Dawid Szymański <d...@a...pl> wrote:

    > czy jesli kupilem "nowe mieszkanie" od spoldzielni w 2002 roku
    > to mam szanse na odliczenie go sobie od podatku?

    nie wiem jak to jest z odkupieniem ze spółdzielni, ale wiążąca jest chyba
    data otrzymania zezwolenia na budowę. Max. 3 lata.

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.

  • 3. Data: 2003-03-21 15:49:53
    Od: Dawid Szymański <d...@a...pl>

    In article <b5fai0$qm7$1@news.onet.pl>, Justyna wrote:

    > nie wiem jak to jest z odkupieniem ze spółdzielni, ale wiążąca jest chyba
    > data otrzymania zezwolenia na budowę. Max. 3 lata.

    Przepraszam, nie rozumiem? Możesz rozwinąć?
    Mieszkanie kupiłem od 'Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej'
    jeszcze mi nie oddano mieszkania, w sensie nie skończono budowy.

  • 4. Data: 2003-03-21 16:41:23
    Od: "Martynika" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid Szymański" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > czy jesli kupilem "nowe mieszkanie" od spoldzielni w 2002 roku
    > to mam szanse na odliczenie go sobie od podatku?

    Niestety ulga ta została zlikwidowana z dniem 01 stycznia 2002 (art. 4 ust.
    2 ustawy z dnia 21 listopada 2001 r. o zmianie ustawy o p.d.o.f.- Dz.U. Nr
    134, poz.1509). Martens