  • 31. Data: 2022-07-28 17:52:44
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jul 2022 22:42:57 +0200, _Master_ wrote:

    > Nigdzie nie napisałem że ten obowiązek nie został spełniony.

    Nie napisales tez, ze zostal, tlko od razu napadles na e-sąd.

    > Trochę dziwne że nie wiesz że to zbywca powiadamia a nabywca może albo
    > nie jeździć na starej polisie do końca jej terminu.
    > Dlaczego tak mało wiesz? ;-)

    A jak zbywca nie powiadomi, to kto placi koszta rozne? :-)

    https://rankomat.pl/samochod/obowiazki-kupno-sprzeda
    z-auta

    widzisz taka małą poradę ?

    J.

  • 32. Data: 2022-07-28 18:03:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 17:45, J.F pisze:

    > no ale wyrok w koncu do ciebie dotarl.
    > Czyli ustalili adres.
    > Ale dopiero potem, jak wrocil pierwszy wyslany na bledny adres.

    Nic nie ustalili. Adres nadal jest błędny tylko listonosz był kumaty.

    Ile razy wcześniej wysyłali wyrok nie wiem.

    > Oni czy moga zmienic wyrok. Skoro 7 kwietnia sedzia usiadl i wydał,
    > to na jakiej podstawie mialby teraz zmienic?
    > I kto - sedzia, czy sekretarka?

    Nigdzie nie ma mowy o zmianie wyroku. Ew. o umorzeniu postępowania w
    wyniku sprzeciwu.

    > no to trzeba to bylo napisac.

    komu? Tobie? ile razy?

    > Jesli na cos tu narzekac, to na taki sad, ktory wydaje wyroki bez
    > rozprawy, bez wysluchania stron, bez przeczytania dokumentow.
    >
    > Co tez robia zwykle sądy w trybie nakazowym.

    Taki tryb nie jest zły bo zwoływanie ROZPRAWY pod gównianym powodem to
    marnowanie podatków.

    Ale do kurwy nędzy we wniosku był NIE ISTNIEJĄCY ADRES.
    Przecież pecet 386 może takie porównanie zrobić w kilka sekund a soft
    napisać potrafi gimnazjalista.

    > Ja o sadzie pisze.
    > Jest pozew ze zlym adresem, wyrok wydany na zly adres,

    STOP. Dlaczego ma być wydany wyrok z nieistniejącym adresem?

    pozew powinien być ODRZUCONY ze względów formalnych

    wysylaja,

  • 33. Data: 2022-07-28 18:04:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 17:52, J.F pisze:
    > Nie napisales tez, ze zostal, tlko od razu napadles na e-sąd.

    nie napisałem też że to auto już sprzedałem

    I co z tego?

  • 34. Data: 2022-07-28 18:10:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 18:03, _Master_ pisze:

> [...]

    No właśnie. 4 mies. trwał proces myślowy co zrobić.

    I nadal zrobili ŹLE.

    Sprzeciw wysłany z informacją jaki jest prawidłowy adres.
    Powinno przyjść zawiadomienie. Ciekawe na jaki przyjdzie? ;-)

  • 35. Data: 2022-07-28 18:13:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 17:16, J.F pisze:
    > No ale moze masz inna sprawe i inny tryb.
    > Albo zdazysz sie dogadac przed sprawą.

    O masz. Żona konsultowała się z prawnikiem i zgadzało się wszystko do
    tego momentu

    "W razie prawidłowego (tj. spełniającego powyższe wymogi i
    terminowego) wniesienia sprzeciwu nakaz zapłaty traci moc w całości,

    Pewnie hooojowy prawnik.

    A który nie jest hooojowy? ;-)

    Czyli mój 50-letni rozsądek jednak górą ;-)

  • 36. Data: 2022-07-28 18:44:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Jul 2022 18:03:41 +0200, _Master_ wrote:

    > Nic nie ustalili. Adres nadal jest błędny tylko listonosz był kumaty.

    nie wiem, czy nie za bardzo kumaty.
    Jakbys mial jakies popularne nazwisko..

    Albo taki Kotek/Kołek i niewyraznie napisane.

    > Ile razy wcześniej wysyłali wyrok nie wiem.

    No to na co sie skarzysz?
    Ze e-sad wyslal wyrok po 3 miesiacach od wydania,
    czy ze 3 miesiace zajelo mu ustalenie niepoprawnego adresu,
    czy ze Poczta przetrzymala gdzies list 3 miesiace.

    Pisales, ze na jednym pismie dwa rozne adresy ...
    to w koncu kto sie pomylil?

    > Nigdzie nie ma mowy o zmianie wyroku. Ew. o umorzeniu postępowania w
    > wyniku sprzeciwu.

    No ale wyrok na obywatatela Mastera zamieszkalego na ulicy Starej
    zostal wydany.
    Pismo wraca, ze adresat nieznany, sad sprawdza w Pesel, ze Master
    zameldowany na Nowej ... no i mozna zmienic wydany wczesniej wyrok,
    czy nie mozna ?

    > komu? Tobie? ile razy?

    Wszystkim, raz, na samym poczatku.

> [...]
    >
    > Ale do kurwy nędzy we wniosku był NIE ISTNIEJĄCY ADRES.

    > Przecież pecet 386 może takie porównanie zrobić w kilka sekund a soft

    Ale kto mialby sprawdzic, dlaczego i gdzie?

    Jak swiat swiatem, tzn gdzies od 1945, dzialalo to tak,
    ze powod ma ustalic adres, wpisac na pozew, sad tam wysyla
    i dopiero jak poczta pismo wraca, to sie ustala co poszlo zle.

    A nawet nie wiem czy sie dorobilismy jakies krajowej bazy
    adresow/nieruchomosci.

    Jest "TERYT", sa tam miejscowosci i ulice, ale czy sa numery?
    Gminy czy powiaty maja swoje wlasne bazy.
    A przeciez budynki powstaja, czasem sa burzone, numer moze miec
    dzialka nadany, i nie wszystko trafia od razu do bazy.
    a jeszcze sa numery mieszkan w budynkach.
    A ludzie sie przeprowadzaja.

    Natomiast ... moglyby te e/sądy sprawdzac adres zameldowania w PESEL,
    i wysylac kopie dodatkowo tam.
    Albo tylko tam, i niech sie obywatel sam martwi o meldunek :-)

    > STOP. Dlaczego ma być wydany wyrok z nieistniejącym adresem?
    >
    > pozew powinien być ODRZUCONY ze względów formalnych

    Bo mowie - nikt tego nie sprawdza, moze nawet nie ma jak sprawdzic,
    a czesto adres moze istniec, a pozwany tam nie mieszka.
    Listonosz sprawdza.

  • 37. Data: 2022-07-28 20:29:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-28 o 17:27, _Master_ pisze:

    > Każdy gimnazjalista rozumie

    I oni sobie radzą, a Ty nie.

  • 38. Data: 2022-07-28 21:34:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 18:44, J.F pisze:
> [...]
    > czy ze Poczta przetrzymala gdzies list 3 miesiace.
    >
    > Pisales, ze na jednym pismie dwa rozne adresy ...

    Skarżę się że w PZU się pomylili.
    Że sąd przyjmuje kwity bez jakiejkolwiek weryfikacji (nie istniejący adres)
    Że 4 miesiące "szło" do mnie pismo z 14 dniowym terminem sprzeciwu ( a
    gdybym wyjechał na wakacje a sprawa dotyczyła miliona)

    Pomyliło się PZU

    A sąd nie wykonał obowiązków wskutek czego jeszcze bardzie utrudnia
    sobie pracę.

    Pomylić się można a opierdalać się w pracy już NIE bo to ja płacę ;-)

  • 39. Data: 2022-07-28 21:37:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    > Pismo wraca, ze adresat nieznany, sad sprawdza w Pesel, ze Master
    > zameldowany na Nowej ... no i mozna zmienic wydany wczesniej wyrok,

    Oni już sprawdzali bo nie wiedzieli gdzie wysłać bo 32 nie istnieje.

    Wyszło im że 32/4 Prawidłowy adres to 4/32.

    Jaką mam pewność że wpiszą w końcu prawidłowy adres w wyroku?

    Jaką?

  • 40. Data: 2022-07-28 21:38:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 20:29, cef pisze:
    > I oni sobie radzą, a Ty nie.

    Gdybym sobie radził jak pracownicy tego pożalsięboże sądu to w zimie
    paliłbym chrustem ;-)