  • 11. Data: 2007-07-25 20:12:04
    Temat: Re: Obowiązki policjanta
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.210dfad74fde44d1989b02@news.task.gda.pl...
    > Typka mogliby ukarac mandatem ... a myslisz, ze by zapłacił ? Za chwile
    > zebrałby dalej ...

    Jak to było?

    - Wymierzam oskarżonemu karę 500 zł grzywny za żebranie
    przed budynkiem sądu.
    - Wysoki Sądzie, ale tyle to ja nie mam!
    - Strażnik - proszę wyprowadzić skazanego, niech dożebrze brakującą
    kwotę.

    Tak, wiem, że z brodą, ale jakoś mi się skojarzyło. ;)

    Piotr

  • 12. Data: 2007-07-26 14:46:09
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    jaQbek pisze:

    > Poszedł nękać inne osoby

    No i gdzie tu widzisz natarczywość ? Zapytał, dostał odpowiedź odmowną
    i poszedł próbować u kogo innego. A nuż ktoś się zlituje ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio