  • 31. Data: 2020-04-02 13:49:02
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2020 o 10:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak szybko nie zdejmą.

    Niby dlaczego nie?

    Ps. Masz jakieś uczulenie na odpowiadanie pod cytatami?

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-04-02 13:49:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2020 o 11:29, z pisze:
    > Nie. Wystarczy Izraelski soft ;-)

    To już taniej mu hotel wynająć.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2020-04-02 13:50:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2020 o 12:09, Olin pisze:

    > Może będzie teraz program smartfon+. Każdy dostanie i po sprawie.

    Smartfony mają to do siebie, że się rozładowują, wieszają...

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-04-02 14:30:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 13:50:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > Smartfony mają to do siebie, że się rozładowują,

    Znakomicie.
    Przed następnymi wyborami pojawi się program ładowarka+.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 35. Data: 2020-04-02 14:38:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 13:49:02 +0200, Shrek napisał(a):

    > Niby dlaczego nie?
    >
    > Ps. Masz jakieś uczulenie na odpowiadanie pod cytatami?

    To przecież jego flagowy wyróżnik sposród motłochu który pisuje
    normalnie. Za nic nie zrezygnuje :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2020-04-02 16:29:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To przecież jego flagowy wyróżnik sposród motłochu który pisuje
    > normalnie. Za nic nie zrezygnuje :)

    W sumie racja. No cóż - trzeba będzie zrezygnować z dyskusji z nim.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2020-04-02 18:29:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-02 o 14:30, Olin pisze:

> [...]

    Teoretycznie tak.

    > Znakomicie.
    > Przed następnymi wyborami pojawi się program ładowarka+.

    Nie ma potrzeby. W praktyce młodzież bez telefonu nie wyjdzie
    z domu nawet jak trzeba skoczyć tylko do piwnicy po ziemniaki
    czy kompot.

    Problem z bogatszymi fanami techniki, mają telefonów więcej niż
    jeden. Program szpiegujący zainstalują na tym co zawsze leży
    w domu bo robi np. za pilota do sprzętu audio.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2020-04-02 18:36:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wiesz, ile czasu zajmuje skierowanie decyzji do egzekucji administracyjnej?
    Od paru miesięcy do półtora roku (zakładając odchylenie po 3 sigma w każdą stronę
    krzywej).

    -----

  • 39. Data: 2020-04-02 19:10:01
    Temat: Re: Obowiązek instalacji na smartfonie aplikacji Wielkiego Rządowego Brata [kwarantanna]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:
    > Elo
    >
    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
    > specjalnej aplikacji rządowej.
    > https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-
    obowiazkowa-krytyka

    > BTW.
    > Ma ktoś na zbyciu Nokię 3310? ;-)

    1. AFAIR Najtańsze nowe "głupie" telefony GSM są poniżej setki,
    pewnie da się zamówić kurierem
    2. Sieci komórkowe dostają informacje z jakiego typu telefonu się do
    nich podłączasz => wielki rządowy brak może się dowiedzieć że nagle
    zrezygnowałeś ze smartfona (genialnego idioty)
    3. Można alternatywnie sprawdzać do której stacji bazowej GSM dany
    (nawet głupi) telefon jest zalogowany
    4. Ja nie należę do ludzi którzy komórkę noszą przy sobie ZAWSZE

    --
    A. Filip

  • 40. Data: 2020-04-02 20:15:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2020 o 18:29, RadoslawF pisze:

    > Problem z bogatszymi fanami techniki, mają telefonów więcej niż
    > jeden. Program szpiegujący zainstalują na tym co zawsze leży
    > w domu bo robi np. za pilota do sprzętu audio.

    Program ma przed tym zabezpieczenie. Musisz sobie fotkę zrobić.

    --
    Robert Tomasik