  • 91. Data: 2013-12-22 15:44:49
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.12.2013 15:38, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:l96rgc$75b$1@node1.news.atman.pl...

    > Cyli jeszcze więcej pienidzy byś chciał wyprowadzić?

    Jeszcze wiecej?
    Skad mam wyprowadzic niby?

    > Ależ oczywiście, ze działą. A wiesz, ze oni - pewnie na złość Tobie -
    > kasę na odszkodowania wypłacają z bieżących składek?
    Ale wiesz, ze moge zrezygnowac ze skladek, lub wybrac firme i pakiet
    jaki uwazam, ze chce?

    > Fajno. Tylko wracamy do tego samego problemu. Skad wziąć kasę na
    > emerytury dla obecnych emerytów

    Z budzetu. Przez okres przejsciowy. Tylko od berzdzietnych. PISALEM
    KURWA JUZ WCZORAJ DOKLADNIE JAK TO ZROBIC!

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 92. Data: 2013-12-22 16:19:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeszcze wiecej?
    > Skad mam wyprowadzic niby?

    Z systemu ubezpieczeń społecznych.

    > Ale wiesz, ze moge zrezygnowac ze skladek, lub wybrac firme i pakiet jaki
    > uwazam, ze chce?

    A jak padną, to Opieka Społęczna cię będzie utrzymywać.

    > Z budzetu. Przez okres przejsciowy. Tylko od berzdzietnych. PISALEM KURWA
    > JUZ WCZORAJ DOKLADNIE JAK TO ZROBIC!

    A ja dokładnie to przeczytałem.

  • 93. Data: 2013-12-22 16:20:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > bRAWO!

    > Dokaldnie. ZUS nie jest potrzebny. Zamiast udawania i rozdzielania
    > jednego podatku na dwie instytucje, wystaczy skonsolidowac podatek i w
    > calosci z budzetu zarzadzac.
    >
    > Widze postep.
    >
    > Mozliwe, ze niedlugo uwierzysz, ze ZUS nie jest do niczego potrzebny.

    Chwilowo zgadzam sie z Tobą, ze dwie instytucje są zbędne, ale różni nas
    to, że moim zdaniem, ZUs powinien właśnie zostać.

  • 94. Data: 2013-12-22 16:37:20
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.12.2013 16:19, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:l96tt3$7vr$3@node2.news.atman.pl...

    > Z systemu ubezpieczeń społecznych.

    Przeciez nie znikna. Zmienia sie tylko w podatek, a zasady rozdzialu
    podatku z czasem sie zmienia.

    Czy cos jeszcze objasnic?

    > A jak padną, to Opieka Społęczna cię będzie utrzymywać.

    Ok, ide na to.

    Nie chce opieki panstwa, nie w obecnej formie, uwazam, ze jest za droga
    i niekorzystna dla mnie.

    Jesli bede w potrzebie to chce albo zdechnac, albo znalezc pomoc w
    organizacjach celowych lub u ludzi dobrego serca.

    Ale nie godze sie na rabunek przez ZUS.

    > A ja dokładnie to przeczytałem.

    .... i nic z tego nie wyniknelo... ale nie martw sie, ponad polowa ludzi
    ma z tym problemy.

  • 95. Data: 2013-12-22 16:38:08
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.12.2013 16:20, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Chwilowo zgadzam sie z Tobą, ze dwie instytucje są zbędne, ale różni nas
    > to, że moim zdaniem, ZUs powinien właśnie zostać.

    Jesli jedna ma zostac, to czy robi ci roznice jak sie bedzie nazywac?

    :>

  • 96. Data: 2013-12-22 17:10:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Znaczy jaki ma byc pomysl zeby byl uznany przez Ciebie za pomysl?

    Realny. I do osiągnięcia przez samodzielną jednostkę nie posiadającą kapitału
    inwestycyjnego rzędu kilkudziesięciu mln zł. Czyli tzw. drobnego inwestora.

    Bo wszystkie "formy" które podałeś w przypadku małego gracza opierają się w 80-90%
    na fuksie. A już ślepa inwestycja w nieruchomości to w ogóle strzał w kolano.

    Z podobnym skutkiem możesz polecać hurtowe zakupy kuponów w totka.

    > Moze jak jest jedyny sluszny TWOJ pomysl to zdradz.

    Ej, ale to Ty miałeś znaleźć rozwiązanie problemu, pamiętasz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 97. Data: 2013-12-22 17:19:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > .... i nic z tego nie wyniknelo... ale nie martw sie, ponad polowa ludzi
    > ma z tym problemy.

    pytanie, czy ta pozostała część nie jest w błędzie.

  • 98. Data: 2013-12-22 17:22:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jesli jedna ma zostac, to czy robi ci roznice jak sie bedzie nazywac?

    W sumie nie, o ile II Filar przejmie na siebie płacenie bieżących emerytur
    i rent, to bym się zastanowił. Tylko nie wiem jaki to maiłoby sens.

  • 99. Data: 2013-12-22 20:06:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > NA wolnym rynku, to niech oni sobie robią, co chcą - zwłąszcza ze swoimi
    > pieniedzmi. Ale to są pieniądze Skarbu Państwa ściągane na zasadzie
    > podatku, za które Skarb Państwa odpwoiada.

    Nie, to pieniądze funduszu za które na wolnym rynku kupił obligacje. Składki
    były przekazywane funduszom na podstawie umowy społecznej, że chcemy mieć
    nowy system. Jakkolwiek uważam emerytury za coś zupełnie innego niż wypłatę
    składek to taki wymiar miała ta nowa umowa.

    > U nas zastosowano inny system. Juz wiele razy na forach podkreślałem to. W
    > Polsce z uwagi na to, ze po II WS mieliśmy wiele osób wymagających
    > świadczeń emerytalno-rentowych które nie miały odłożonych środków
    > uregulowano to tak, że skłądki aktualnie pracujacych pokrywają świadczenia
    > aktualnie uprawnionych. Sposób, jak każdy inny, ale nie należy go zmieniać
    > bez istotnej przyczyny.

    U nas zmieniono system przez obligatoryjnym lokowaniu części wynagrodzenia w
    funduszach. Ten kapitałowy trend wyniknął ze zmian ustrojowych w Polsce.

    > To Twój pomysł

    To prosta logika

    > i nie rozumiem, co miałoby to wnieść pozytywnego do sparwy.

    To, że brednie nam opowiadasz.

  • 100. Data: 2013-12-22 20:12:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 15:44, hikikomorisan pisze:

    > Z budzetu. Przez okres przejsciowy.

    Budżet tego nie wytrzyma. Kombinuj dalej.

    > Tylko od berzdzietnych.

    Co, bykowe chcesz wprowadzić? Gwałcić kobiety, żeby na siłę rodziły?