    From: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Notatka policyjna - czas oczekiwania?
    Date: Mon, 29 Jun 2009 13:18:32 +0200

    Byłem uczestnikiem kolizji drogowej, w której kierujący innym pojazdem wymusił
    pierwszeństwo (a może i w ogóle się nie rozejrzał) i wjechał mi w bok mojego
    samochodu.

    Na miejsce przybyła drogówka, panowie bardzo sprawnie sobie poradzili, a sprawa
    została zgłoszona do do towarzystwa ubezpieczeniowego sprawcy, aby naprawa
    została przeprowadzona z jego OC.

    Niestety, jako że policja nie cierpi na brak zajęć to terminy uzyskania takich
    notatek są niekoniecznie krótkie - więc może to potrwać. Towarzystwo
    ubezpieczeniowe powiedziało mi, że jeśli w ciagu 30dni notatki nie dostaną (już
    o nią wystąpili) to mogą mi odmówić finansowania naprawy.
    Wszystko świetnie, ale w jaki sposób mnie to dotyczy?
    Notatki nie wydaję ja, tylko odpowiednia jednostka polcji więc czas jej
    uzyskania odemnie nie zależy.
    Finansowania mnie odmówić nie mogą, bo interesuje mnie tylko transakcja
    bezgotówkowa - najwyżej moje ASO będzie ich ścigać.
    Coś jeszcze mogę zrobić?
    Może samemu o tą notatkę wystąpić?

    Pozdrawiam,

    --