  • Data: 2011-12-08 08:34:28
    Temat: No właśnie jak u nas rzadzący mogą robić burdel
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2011-12-07, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ja miałem akurat sytuację, że przedstawiając umowę na czas określony,
    > 2 lata, urzędnik przez chwilę był za tym, że powinien na pobyt czasowy
    > zameldować. Nawet się do kierownictwa poszedł ów urzędnik konsultować. :)

    W latach '80 we włoszech byłem u poznanego w polsce włocha
    i tam to on miał obowiązek iść do karabinierów i mnie
    zameldować, on również mnie wymeldowywał.

    Meldunek to tylko potwierdzenie przebywania kogos w danym
    miejscu.

    U nas medunkowi nadaje się straszne prawo do przebywania
    zameldowanemu w chałupie, która nie jest jego.

    Umowa najmu to umowa najmu, tu właściciel bezpodstawnie
    nie powinien mieć mozliwości wymeldowania ale podstawą może
    być zaleganie z czynszem. Takiego trza wypierdolić z mojej
    chałupy za którą nie chce płacić, bo to moja chałupa.
    Wypierdolić można pełnoletnią córkę lub syna, którym nie chce
    się nawet szukać roboty.

    Andrzej.